poniedziałek, 10 czerwca 2013

Konkurs u Factory Of Beauty.

Mam Wam do przekazania pewną informację :)
Każdego z Was kto lubi brać udział w konkursach, zapraszam na bloga fantastycznej dziewczyny o imieniu Anita ;) - Pozdrawiam Cię ;*

Anita wykonuje piękne makijaże, normalnie aż można się zakochać ahhh.

Sami zobaczcie ;)


( zdjęcia podkradłam z bloga Anitki :) - przyznaję się, żeby nie było )


więcej oczywiście na blogu :







KONKURS:

macie wszystkie informacje, z których dowiecie się co zrobić aby zgłosić się do konkursu.




Pozdrawiam 

Aaaaa ja też biorę udział w konkursie :)))
może chociaż raz uda mi się coś wygrać - trzymajcie kciuki ludziska :)))



3 komentarze:

  1. yaaaay, jak mi miło. aż koleżanka wysłała mi info, bo nie wchodziłam dziś na bloggera jeszcze :D
    dziękuję serdecznie i życzę POWODZENIA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście makijaże genialne ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)