wtorek, 14 stycznia 2014

Beige Contrast Leather Long Sleeve Striped Sweater...



Ostatnio do mojej kolekcji ubrań trafiło sporo nowych rzeczy. Jedną z nich jest ten cudowny sweterek od  sheinside.com. Nie jestem fanką kolorowych rzeczy, najlepiej czuję się w ciemnych albo czarnych ubraniach. Jednak kiedy dostałam ten sweterek zakochałam się w nim. 
A te "skórzane" łaty są fantastyczne. 
Uwielbiam ubrania ze sklepu sheinside.com, są bardzo dobrej jakości a co najważniejsze są większe rozmiary. Więc osoby o kształtach jakie posiadam ja, także mogą wyszukać w tym sklepie coś dla siebie. ;)


A Wy lubicie robić zakupy przez internet?
Znacie sklep sheinside.com ?





Zapraszam na mój FanPage







Miłego oglądania ;)





popraw włosy, źle wyglądają...




Sweterek -  sheinside.com
Spodnie - H & M 
Okulary- H & M
Top- H & M 





5 komentarzy:

  1. cudo sweterek :) i Ty tez piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny sweter

    zapraszam zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutki :)
    shaneai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie ;*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz :)

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)