poniedziałek, 6 stycznia 2014

♥ YANKEE CANDLE - recenzja ♥





Ostatnio zrobiłam ogromne zakupy wosków Yankee Candle na chocobath.pl
Uwielbiam ten sklep, duży wybór a do tego szybka wysyłka. POLECAM!
Kupiłam dokładnie 13 wosków, dodatkowo otrzymałam od sklepu 5 zapachów. Fantastyczne było to, że sama mogłam wybrać sobie jakie zapachy chcę otrzymać. Oczywiście jak to ja godzinę zastanawiałam się, jakie woski chcę mieć w swojej kolekcji. Pomimo tego, że sama kupiłam już tak wiele i tak nie mogłam się zdecydować ;) Czas się kończył i udało się! Anka wybrała 5 wosków ;)


Więc czas na recenzję ;)
Klikając w nazwę wosku przeniesiecie się do sklepu chocobath.pl















Jeszcze raz bardzo dziękuję chocobath.pl za tyle dodatkowych wosków ;)









4 komentarze:

  1. Hej! Kurcze,super sprawa. Chyba najbardziej zaciekawił mnie zapach Vanilla Frosting. Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne woski! Ja bym wybrała waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym móc powąchać ten drugi haha.

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu je kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)