środa, 5 lutego 2014

Enzymatyczny peeling ODMŁADZAJĄCY 3w1 Eveline




Dzisiaj przyszedł czas na recenzję enzymatycznego peelingu odmładzającego do twarzy 3 w 1  Argan Oil od Eveline. Peeling enzymatyczny to kosmetyk, który usuwa martwy naskórek bez mechanicznego działania drobinek na naszą skórę. To kosmetyk, który będzie idealny dla osób z  wrażliwą a nawet naczynkową skórą. Zacznę od tego co zawsze czyli – zapach.  Zapach jest fantastyczny, uwielbiam kosmetyki, które mają bardzo delikatny, kwiatowy zapach. Konsystencja  jest kremowa dzięki czemu  peeling dobrze się aplikuje na skórę. Po nałożeniu możemy sobie pozwolić na kilkuminutowy masaż twarzy, peeling nie spływa i nie rozmazuje się.  Kosmetyk zamknięty jest w eleganckim opakowaniu w kształcie tubki, z którego bez problemu możemy wydobyć odpowiednią dla siebie ilość produktu. Szata graficzna na bogato, złote dodatki dają wrażenie luksusu. Wydajność nie należy niestety do najlepszych, ale w sumie to dobrze, że tak jest ponieważ peeling ten ma tylko 6 miesięcy ważności od daty otwarcia. Używam go regularnie 2-3 razy w tygodniu i z efektów jakie daje jestem niesamowicie zadowolona. Pomimo tego, że nie odmłodził mnie :P. Już po kilku pierwszych użyciach skóra zaczęła odzyskiwać utraconą gładkość, jest dobrze i dogłębnie oczyszczona. Produkt ten nie uczulił mnie, ani nie podrażnił, a parafina, która niestety znajduje się w składzie nie spowodowała zatkanych porów. Peeling także nie przesuszył  mojej skóry a nie powiem, obawiałam się tego. Nie wspomniałam jeszcze o cenie oraz gdzie można kupić to cudeńko. Będąc ostatnio w Rossmannie widziałam ten peeling, cena to ok. 13 zł.  Zdecydowanie polecam ten kosmetyk. Jestem na tyle zadowolona z działania tego produktu, że pewnie skuszę się na kolejne opakowanie w przyszłości. Zdecydowanie nie wrócę do stosowania ,,normalnych,, peelingów.
Peeling enzymatyczny górą!!!




Opis producenta.

Enzymatyczny peeling do twarzypolecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery wrażliwej, naczynkowej i suchej. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wyjątkowo delikatnie usuwa martwe komórki naskórka i eliminuje szorstkość. Wzmacnia naczynka krwionośne, niweluje zaczerwienienia, redukuje przebarwienia i przywraca cerze równomierny koloryt.
Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych o udowodnionej skuteczności działania LUXURY OF YOUTH COMPLEX™ gwarantuje natychmiastowe rezultaty.

SKŁADNIKI AKTYWNE NAJNOWSZEJ GENERACJI
OLEJEK ARGANOWYpobudza komórki skóry do intensywnej odnowy. EKSTRAKT Z PAPAI skutecznie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka. Redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt. KWAS HIALURONOWY nawilża i wygładza. NATURALNA BETAINAwyrównuje niedoskonałości i napina skórę. EKSTRAKT Z LIPY uszczelnia drobne naczynia krwionośne i niweluje zaczerwienienia.






Serdecznie zapraszam na stronę internetową EVELINE COSMETICS.
To właśnie tam także możecie kupić produkty tej firmy.







  


A już niedługo kolejna recenzja.









3 komentarze:

  1. Strasznie długo szukałam jakiegoś peelingu, który byłby odpowiedni dla mojej wrażliwej skóry i chyba go znalazłam! A co do odmładzania, dziewczyno co ty chcesz odmładzac?! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go testowałam ale jednak co peeling mechaniczny to mechaniczny u mnie się nie sprawdził a szkoda bo był naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie testowałam, ale muszę przyznać, że firmę Eveline lubię :) no i mam słabość do peelingów :)
    serdeczne pozdrowienia, i dziękuję Ci za tyle ciepłych słów o moim blogu!
    Dominika,
    letsgocolour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)