wtorek, 4 marca 2014

Love Sowe. Outfit of the Day.



Witajcie ;)
Za chwilę zabieram się za ćwiczenia, jednak przed nimi chciałam pokazać Wam jakie cudo dostałam w ostatniej paczce od oasap.com





Love Sowe czyli koszula idealna dla takiej maniaczki sówek jaką jestem ja. W paczce znajdowała się jeszcze spódniczka, bransoletka oraz kolczyki. Niestety tym razem nie jestem w 100% zadowolona z tych rzeczy. Kolczyki są fantastyczne tak jak i bransoletka. Koszula okazała się być troszkę za mała a spódniczka zbyt krótka. Fakt faktem koszulę bym mogła nosić jednak nie lubię obcisłych rzeczy, zdecydowanie wolę luźniejsze ,,stylizacje,,. 
Pomyślałam, że fajnie będzie sprzedać ją lub wymienić się na jakąś inną rzecz. Jeśli ktoś jest chętny proszę o kontakt na anna0809@poczta.onet.pl bądź mojego prywatnego FB - KLIK.
Koszula jest super wykonana a motyw sówek ajjjj co tu dużo mówić... zakochałam się.
Niestety dziś nie zobaczycie mojej twarzy. Ostatnio coś jest w kiepskim stanie. Ale nie o twarz tutaj chodzi tylko o koszulę więc wydaje mi się, że nikt nie będzie płakał z tego powodu.
;)

Ja uciekam ćwiczyć a Was zapraszam do oglądania zdjęć ;))
Napiszcie mi proszę czy lubicie motyw sowy na ubraniach?










a na koniec malutki filmik;




Koszula- Oasap.com
Spodnie- Butik
Sweter - SH
Buty - DeeZee.pl
Kolczyki- Choies.com
Pierścionek - Choies.com










7 komentarzy:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)