wtorek, 27 maja 2014

Aromatyczne Świece.





Witajcie kochani po długiej przerwie ;)
Nie chcę się tłumaczyć ale ostatnio ciężko było ogarnąć mi kilka spraw. Praca, dwie szkoły, egzaminy, praca licencjacka i do tego blog. Ajjj szkoda gadać, musiałam zrezygnować z czegoś, padło niestety na bloga. Nawet nie wiecie jak bardzo tęskniłam za tym moim małym światem, który tutaj tworzę. 
Już niedługo wracam do Was, systematycznie będę dodawać posty, nagrywać chociaż krótkie filmiki a co najważniejsze! Wracam z projektami D.I.Y.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje nowe pomysły.

Dziękuję Wam, że pomimo tego, że nie dodawałam postów zostaliście ze mną.
Dziękuję za komentarze i wiadomości, które od Was otrzymałam.
KOCHAM WAS!!!!







Nie wiedziałam od czego zacząć to ,,nadrabianie zaległości,, hmmm może coś o świecach?
Przecież wszyscy je uwielbiamy.



Jakiś czas temu rozpoczęłam współpracę z pewnym sklepem.
Aromatyczne Świece słyszeliście o nim?



KILKA SŁÓW O SKLEPIE:

Pomysł na sklep aromatyczneswiece.pl powstał z zamiłowania dwóch osób do świec i pięknych zapachów. Jednak okazało się, że jedna z tych dwóch osób, alergiczka, nie toleruje w swoim otoczeniu większości pachnących świec obecnych na polskim rynku, ani agresywnych ostrych zapachów, które wpływają dusząco i drażniąco na jej układ oddechowy. 
Dlatego właśnie powstała idea, by sprowadzać z USA zapachowe świece ekologiczne, pozyskiwane z olejów roślinnych i najwyższej jakości olejków zapachowych, oraz by poprzez sklep internetowy aromatyczneswiece.pl dzielić się tymi produktami z  osobami o podobnych potrzebach i przekonaniach.

W sklepie jest bardzo duży wybór pachnących świec na każdą okazję. Obecnie dostępne są następujące linie świec zapachowych produkowanych przez firmę Langley Empire Candle: For Every Body, For Every Home, Tuscany. 
Zdecydowana większość asortymentu to zapachowe świece sojowe, wyjątek stanowi linia Tuscany.
Wyjątkowe produkty o różnorodnych zapachach i aromatach pozwolą wyrazić osobowość i nastrój. Teraz łatwo można stworzyć w swoim domu wyjątkowy designerski styl. 
 (źródło TUTAJ)






ŚWIECE SOJOWE:

Dlaczego warto wybrać świecę wykonaną z wosku sojowego?

Świece sojowe są:

 - w 100% naturalne
- nietoksyczne
- ulegają biodegradacji
- rozpuszczają się w wodzie
- knoty są również w 100% naturalne
- wypalają się w zwolnionym tempie oraz w niższej temperaturze niż klasyczne świece
- ślady po wosku sojowym są łatwiejsze do wyczyszczenia niż po parafinie
- wosk sojowy zawarty w naszych świecach pochodzi z odnawialnych zasobów energii


Wosk sojowy użyty do produkcji tych świec otrzymywany jest z wyselekcjonowanego oleju sojowego, przeznaczonego do wyrobu świec zalewanych. Dzięki wysokiej selekcji powstają luksusowe świece o aksamitnej, idealnie gładkiej powierzchni. Knoty w tych świecach są wyłącznie naturalne – bawełniane i drewniane.
Wosk sojowy jest biodegradowalny, nietoksyczny, tworzony z roślin, nie zawiera pestycydów ani herbicydów.
Zapachowe świeczki sojowe są bezpieczne dla nas i środowiska, ponieważ zapewniają czystą atmosferę wnętrza. W czasie wypalania się nie kopcą, ponadto wydzielają wielokrotnie mniej dwutlenku węgla niż klasyczne świece. Podczas spalania świec sojowych wytwarza się do 90% mniej sadzy niż w przypadku świec wykonanych z parafiny. Świece sojowe są również o wiele wydajniejsze niż konwencjonalne świece. Czas palenia jest o połowę dłuższy niż czas palenia świecy parafinowej o takiej samej wielkości i wymiarze knota. W przypadku poplamienia woskiem sojowym ubrania lub obrusu, powstałą plamę łatwo zmyć wodą z mydłem.
Świece sojowe palą się równomiernie. Bardzo ważne jest pierwsze rozpalenie (przez około trzy godziny), ponieważ stopiony wosk tworzy swój „basen” w którym będzie utrzymywał się przez dalszy czas palenia. Kiedy więc zgasimy świecę zaraz po rozpaleniu, „basen” ze stopionego wosku będzie niewielki, a świeca po ponownym rozpaleniu będzie się spalała tylko w obrębie tego „basenu”, nie będzie się więc wypalać równomiernie. Przed każdym rozpaleniem należy przyciąć knot do około pół centymetra. Woskiem sojowym nie można się oparzyć, gdyż topi się on w niskiej temperaturze 50C, jednak nie zwalnia nas to z obowiązku palenia świecy pod nadzorem i w miejscu niedostępnym dla dzieci.



RODZAJE ŚWIEC KTÓRE MOŻNA KUPIĆ W SKLEPIE:












ŚWIECA KTÓRĄ WYBRAŁAM:


 Folk Art
Merry Christmas - Wesołych Świąt


OPIS ŚWIECY:

Pięknie pachnące świece wykonane z naturalnego wosku sojowego, będące cudowną kompozycją świeżych i słodkich zapachów owoców i przypraw. Bogactwo tych aromatycznych, smakowitych, owocowych kompozycji zapewni relaks jak również atmosferę zabawy podczas spotkań towarzyskich. Magiczny zapach Świąt zaklęty w sojową świecę. Radosny i ciepły aromat z nutą żurawiny i świątecznych słodkości. Zapach który otuli Twój dom przytulnym ciepłem i wprawi w radosny nastrój.
(źródło TUTAJ)








MOJA OPINIA:

Chyba pierwszy raz mam taki problem żeby napisać, z czym mi się kojarzy ten zapach. Myślałam, że kiedy go zapalę, będę miała coś więcej do powiedzenia, ale niestety nie umiem opisać tego co czuję. Jest tutaj coś słodkawego, piękny zapach. Wyczuwam w nim też delikatne nuty żurawiny i uwaga! CZEKOLADĘ. Bardzo intrygujący zapach i nie sądziłam, że tak mi się spodoba, a jednak! Na swój niespotykany sposób, jest bardzo magiczny, rodzinny. Pachnie świętami co tu dużo mówić. Święta Bożego Narodzenia w maju hmmm czemu nie ;)






A już w kolejnej notce pokażę Wam co ciekawego można stworzyć z pustego opakowania po świecy.









Strona na  FB








3 komentarze:

  1. Mm chciałabym mieć którąś z nich w pokoju *__*
    Fajnie, że znowu coś napisałaś :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)