niedziela, 30 listopada 2014

Eveline Cosmetics - KOMPLEKSOWY KREM CC ŁAGODZĄCO-NAWILŻAJĄCY 8w1



Hej bloggers!
Dzisiaj na moim blogu pojawią się dwie ostatnie recenzję z ,,magicznej,, przesyłki od Eveline!
Obiecuję, że od jutra będzie bardziej hmm świątecznie. 






Dobra, dobra wracajmy do recenzji! Zacznijmy od tego, że produkt jest bardzo dobrze zapakowany.  Dodatkowo został owinięty w folię więc mamy pewność, że kupując go nikt wcześniej nie ,,używał,, go.  Po pozbyciu się foli ukazuje nam się kolejna ,,niespodzianka,, a mianowicie naklejka zabezpieczająca kartonik przed otwarciem.   Na opakowaniu znajduje się wiele informacji odnośnie produktu.

 Konsystencja jest gęsta ale nie zbita. Krem ma jasno zielony kolor i zawiera malutkie czarne drobinki, które po roztarciu ,,kolorują,, naszą twarz. Niestety moja cera jest bardzo jasna i zdecydowanie ten krem jest dla mnie za ciemny.
Nałożyłam go kilka razy na twarz i zauważyłam, że cera po jego użyciu wydaje się być wygładzona i dość długo utrzymuje zmatowienie. Bardzo lekka formuła kremu sprawia, że dość łatwo się go rozprowadza. Na opakowaniu również jest informacja, że również zawiera filtr, który ma chronić naszą skórę przed szkodliwymi promieniowaniami UVA/UVB i wolnymi rodnikami. 

Produkt super! Szkoda tylko, że jego kolor nie pasuje do mojego odcienia cery.  Myślę, że w wakacje ponownie przetestuję go, kiedy moja cera będzie hmm troszeczkę ciemniejsza ;)
Tego kremu obecnie używa moja mamusia i muszę Wam powiedzieć, że na jej buzi wygląda super.



Można kupić TUTAJ






Informacje na kartoniku.
















Myślę, że na tym zdjęciu dobrze widać jaki jest ciemny. Przynajmniej dla mnie ;)











1 komentarz:

  1. Fakt, ciemny jest..
    Swoją drogą dzięki za recenzję - właśnie tak się zastanawiałam co to jest ten krem CC :D
    mybeautifuleverydya.blogspot.com KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)