poniedziałek, 1 grudnia 2014

Drugie życie czyli odnawiamy stare meble. W roli głównej taboret.



Hej ;) 

Postanowiłam że przez najbliższy miesiąc na moim "jutuberskim" kanale będą pojawiały się świąteczne D.I.Y. Zamówiłam nawet dodatkowe oświetlenie, które bardzo ułatwi mi nagrywanie. Jak wiecie pracuję czasami zdarza się, że do domu wracam kiedy jest już ciemno a to nie wpływa dobrze na jakość filmików.  Dziś miał pojawić się pierwszy filmik, niestety nadal czekam na kuriera z moim zamówionym sprzętem. Mam nadzieję, że jutro zapuka do moich drzwi. 

Na instagramie dodaję sporo zdjęć mojego pokoju. Zauważyłam, że niektórzy z Was podziwiają go z czego jestem bardzo zadowolona. Miło mi, że dodajecie takie cudowne komentarze ;) 

Jakiś czas temu pokazywałam Wam zakupy z IKEA (TUTAJ). Wiecie, że cały czas kombinuję z "dekoracją" mojego pokoju. Co jakiś czas robię przemeblowania, zmieniam co tylko się da. Ostatnio wpadłam na świetny pomysł, że zamiast kupować nowe meble mogę przecież odnowić stare.

Pokażę Wam jak w prosty sposób przerobiłam stary taboret (mam go chyba od samego urodzenia, serio jest taki stary jak ja). 



I mój mały Myszor ;)



























I jak Wam się podoba? 


BUZIAKI



25 komentarzy:

  1. bardzo fajny post uwielbiam takie odnawianie starych mebli :D
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł ci ten taborecik :)
    carisile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czegoś takiego potrzebuję <3 mam toaletkę i nigdzie nie mogę znaleźć pasującegi taoreciku :( A tak w ogole to wybacz, ale muszę to powiedzieć, że na zdjęciach najpiękniejszy jest KOT <3 O boże jaki piękny mruczuś uwielbiam <3 Buziaki kreatywna bestio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! <3 Ja bardzo ubolewam nad tym, że nie mam dostępu do takich starych mebli, bo jak coś było zniszczone to zazwyczaj też było od razu wyrzucane. A chętnie bym też coś poprzerabiała :). Za to ostatnio bardzo się zainteresowałam DIY, właśnie się zabieram za oglądanie Twoich filmików na YT. :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło !

    Zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło cudnie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na pewno skorzystam!
    http://polianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jak świetnie wyszło! :3

    http://natforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to zrobiłaś :) zainspirowałaś mnie, może też coś zrobię podobnego. Obserwuję bloga i będę zaglądać częsciej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serio masz talent, genialny efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie domowe przeróbki. suer sie prezentuje nowe krzesło do toaletki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci to wyszło!! Robisz świetne Diy!! ;*
    Zapraszam do mnie! http://happypanda1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow... metamorfoza wypadła po prostu fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie to wygląda, nie spodziewałam się takiego efektu końcowego :)
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Meega !!
    Fajnie wyszedł ten stołeczek *_*
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczna robota - wygląda naprawdę o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt super, ale troche lipa, jak sie przybrudzi ten polarek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiana ,,obicia,, nie trwa wieczność wiec w każdej chwili można wymienić go na nowy ;)

      Usuń
  18. Uroczy taborecik :) Nie obawiasz się o zabrudzenia? Do mnie dużo bardziej przemawiają ciemne kolory i np meble industrialne. Taki styl podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)