poniedziałek, 30 marca 2015

PEELING GOMMAGE DO TWARZY PORANNA KAWA – ORGANIC SHOP + wielkie rozdanie z Life Tree





Hej ;)

To znowu ja  ;) Bardzo się cieszę, że mój blogowy świat na nowo zaczął żyć ;) 
Dajecie mi tyle radości! Kiedy dostaję od Was komentarze i dajecie mi znać, że jesteście to najmilsze uczucie na świecie. Cieszę się, że to co robię ma jakiś sens i podoba się Wam. 

 Dziękuję, że jesteście ;) 














Wszystkie kosmetyki ze zdjęć, które widzicie wyżej możecie zakupić w sklepie Life Tree.
Oczywiście każdego produktu pojawi się recenzja na moim blogu;)













Pamiętacie cudowny peeling z papają, którego recenzja pojawiła się jakiś czas temu na blogu?
Dziś chcę zaprezentować Wam kolejny super pachnący i świetnie działający produkt.  Peeling kawowy! Czy nie brzmi to cudownie!

Wszyscy fani kawy ŁĄCZMY SIĘ!!!




Od producenta.

Peeling gommage do twarzy „Poranna Kawa” marki Organic Shop do doskonały kosmetyk naturalny, stworzony w wyjątkowej formule składników roślinnych. Dzięki zawartości takich składników jak zielona kawa, kaolin, olej makadamia oraz ziarna kakao wykazuje niezwykle przyjemne i skuteczne właściwości oczyszczające, orzeźwiające i pielęgnacyjne. Produkt nie zawiera szkodliwych substancji chemicznych.


Sposób użycia:
Peeling gommage do twarzy należy nanosić na czystą i zwilżoną skórę twarzy, a następnie rozprowadzany delikatnymi i masującymi ruchami. Po wykonaniu zabiegu twarz należy obficie zmyć letnią wodą.


Peeling gommage do twarzy – Składniki aktywne:
Proszek z ziaren kakao (Theobroma Cacao Seed Powder) – zawiera bardzo wiele drogocennych substancji odżywczych, takich jak kofeina, teobromina czy polifenole, które działają nawilżająco i tonizująco, pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują oraz tworzą barierę ochronną przed szkodliwym wpływem środowiska zewnętrznego. Ziarna kakao to częsty składnik kosmetyków naturalnych, gdyż posiadają właściwości przeciwutleniające i silnie kojące, które doskonale pielęgnują skórę zmęczoną i narażoną na zniszczenie.

Olej makadamia (Macadamia Ternifolia Seed Oil) – jest bardzo bogaty w takie składniki odżywcze jak: witamina A, witaminy z grupy B, fenole, lecytyna czy składniki mineralne. Swoje unikalne właściwości kosmetyczne zawdzięcza dużemu stężeniu nienasyconych kwasów tłuszczowych. Olej makadamia mieści w sobie aż 67% kwasu oleinowego, 10% kwasu palmitynowego oraz do 24% kwasu oleopalmitynowego. Szczególnie polecany jest do pielęgnacji skóry suchej, mało elastycznej i zniszczonej. Dzięki jego zawartości peeling gommage do twarzy działa na skórę niezwykle ujędrniająco, doskonale stymuluje mikrokrążenie skórne oraz pracę układu limfatycznego.

Ekstrakt z zielonej kawy (Organic Coffea Arabica Extract) – posiada bardzo wysokie zdolności zatrzymania wilgoci w skórze, dzięki czemu istotnie poprawia stopień nawilżenia skóry, skutecznie ją zmiękcza i wygładza. Badania wykazały, że naturalny olej z zielonej kawy nawilża 6 razy skuteczniej, niż olejek jojoba lub olejek migdałowy. Olej z zielonej kawy jest niezwykle bogaty w fitosterole, kwas linolowy (Omega-6). Sterole działają wzmacniająco na barierę ochronną naskórka, posiadają właściwości przeciwzapalne, kojące, przeciwalergiczne oraz pobudzają regenerację i gojenie. Dzięki zawartości fitosteroli, w tym beta-sitosterolu, olej z zielonej kawy normalizuje pracę gruczołów łojowych oraz reguluje nadmierne przetłuszczanie się skóry.


Kaolin – biała glinka, nazywana często porcelanową albo chińską. Swoje wyjątkowe właściwości zawdzięcza przede wszystkim dużej zawartości krzemianu glinu, wykazującego właściwości ściągające oraz przyśpieszające zabliźnianie ran. Kaolin jest również źródłem licznych mikroelementów, takich jak wapń, krzem, żelazo, magnez, potas oraz sód i soli mineralnych, które decydują o wspaniałym odżywieniu i regeneracji pielęgnowanej skóry. Kaolin również łagodnie oczyszcza i odżywia skórę, przynosząc przyjemne odświeżenie. Peeling gommage do twarzy z zawartością kaolinu doskonale likwiduje martwe komórki skóry oraz silniej stymuluje jej regenerację.


Olejek z cytryńca chińskiego – doskonale sprzyja dużo głębszemu oczyszczeniu skóry, a także wykazuje działanie przeciwzapalni i antybakteryjne.










Moja opinia :)


Kolejny produkt, który już samym zapachem sprawił, że zakochałam się w nim. Wszyscy wiedzą, że jestem ogromną fanką kawy. Smak, zapach uwielbiam to!  A co powiecie na kawowe kosmetyki? Ja jestem na TAK! 

Peeling gommage czy ktoś z Was słyszał o czymś takim?
Więc tak! Peeling ten łączy w sobie cechy peelingu enzymatycznego oraz mechanicznego. Ma on konsystencję bardzo gęstego kremu, który bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Zawiera on drobne ziarenka, które przypominają troszeczkę zmielone ziarenka kawy. Przepraszam ale taka kawoholiczka jak ja wszędzie widzi kawę (hahaha). Według mnie wielkość drobinek jest idealna. Nie lubię kiedy peeling ma ogromne ziarenka, które sprawiają że moja cera natychmiast reaguje zaczerwienieniem i pieczeniem.

  Zazwyczaj stosowałam go rano aby ten cudowny zapach obudził mnie.  Zapach przypomina gorzkie kakao połączone z aromatem kawy.  Jest on bardzo przyjemny i delikatny.  Jestem zadowolona z tego peelingu ponieważ delikatnie oczyszcza moją skórę a przy tym nie wysusza jej. Dzięki niemu zapomniałam o suchych skórkach, które często pojawiały się w okolicy nosa. Moja skóra po użyciu tego kawowego cuda jest dobrze nawilżona, miękka i wyraźnie wygładzona.  Kolejnym plusem jest cena oraz to, że peeling jest bardzo wydajny. 

Myślę, że warto wypróbować ten produkt. 



Możecie kupić go TUTAJ






Przypominam o ROZDANIU!!!

Do wygrania zestaw trzech kosmetyków!!!





Zapraszam TUTAJ!





Jak zawsze krótki filmik na koniec ;) 

















6 komentarzy:

  1. Świetne! Muszą cudnie pachnieć! :) *--*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, no tak, kawoholiczka musi byc zadowolona z takiego zapachu! :) musi byc mega ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda bardzo ,, apetycznie" :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kawę. Wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)