poniedziałek, 14 grudnia 2015

Super Easy D.I.Y Disney Mickey Mouse Christmas Decorations!




Cześć Kochani!


Jak pewnie zauważyliście dawno na moim kanale nie było żadnego filmu z serii zrób to sam. Z racji tego, że Święta zbliżają się już wielkimi krokami postanowiłam wykonać jakieś fajne ozdoby na moją choinkę.


Każdy z nas będąc dzieckiem oglądał bajki Disney'a, dlatego tym razem postanowiłam wrócić do przeszłości i wykonać ozdoby w kształcie Myszki Miki. Nie ukrywam, że tą postać uwielbiałam najbardziej!

Pokażę Wam dwa sposoby na wykonanie bombki w kształcie Myszki Miki, pierwszy z nich będziecie mogli zobaczyć w tym poście, będzie to wersja, na której wykonanie nie będziecie musieli poświęcić zbyt dużo czasu. 






Potrzebne nam będą:

- bombki w różnych wielkościach
- klej na gorąco
- ozdoby do dekoracji





















W kolejnym filmiku pokażę Wam inną wersję Myszki Miki ;) 
Mam nadzieję, że kolejny post z serii DIY na moim kanale spodobał się Wam. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o bombkach w wersji Mickey Mouse ;) 


Buziaki ;) 

xoxo 











6 komentarzy:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)