czwartek, 5 sierpnia 2021

Od Rana Mam Dobry Humor! Czyli jak małe rzeczy mogą poprawić nam humor! French Bulldog Tea D.I.Y + Kubek z mygiftdna.pl




Cześć!

W tym poście pokażę Wam dwa pomysły na to abyście miały
dobry humor od samego rana!

Zacznijmy może od fantastycznego kubka, który możecie kupić na  mygiftdna.pl.
Jestem wielką fanką wszystkich kubków, kubeczków i pewnie dobrze o tym wiecie. Kilka dni temu otrzymałam moje zamówienie z bardzo fajnej strony, na której znajdziecie wiele fantastycznych pomysłów na prezent dla bliskiej osoby. 

Ja wybrałam kubek dzięki, któremu będę miała codziennie cudowny dzień! Hahahah tzn taką mam nadzieję. 
Kubek jest dość spory czyli idealny jak dla mnie! Aby mieć dobry dzień zdecydowanie muszę wypić wielką kawę z samego rana.
Kubek dostępny jest aż w 3 rozmiarach, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 




















Czas na DIY, czyli gadżet dla miłośników herbaty!

Pokażę Wam jak odmienić zwykłą herbatę w coś co umili Wam dzień a dodatkowo wywoła uśmiech na Waszej twarzy.
Myślę, że to co Wam pokażę może także stać się prezentem dla bliskiej osoby.




















I na koniec krótki filmik ;) 
Koniecznie dajcie łapkę w górę, oczywiście jeżeli filmik Wam się spodobał! 








xoxo




10 komentarzy:

  1. Widzę, że koleżanka, jak ja, lubi DIY. Co do buldożków, przygotowanie kartonu herbat z pewnością wymaga jednorazowo sporo czasu, ale fakt, że frajda z picia takiej herbaty musi być spora :D. Pozdrawiam!
    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny kubek, a pomysł z herbatką mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek jest po prostu fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł z tą herbatą! :)
    Kubek też jest mega!
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę mieć taki kubek :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, ten kubek jest uroczy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, ciekawe :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kubek i urocze diy!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie takie małe, a cieszy :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)