niedziela, 3 kwietnia 2016

#1 doczepiane.pl - Naturalne włosy Clip In 55 cm 220g - prezentacja zestawu



To znowu ja!

W tym poście porozmawiamy trochę o włosach, włosach doczepianych!

Wiecie, że jestem straszna maniaczką jeżeli chodzi o włosy. Niestety w dalszym ciągu moje "osobiste" włosy są na etapie "rośniemy ale łamiemy się". Jednak ktoś wymyślił coś takiego jak "doczepki", dzięki temu codziennie mogę mieć inną fryzurę. 

Tym razem jestem szczęśliwą posiadaczką włosów ze strony doczepiane.pl.
 Jeszcze dwa miesiące temu miałam czarne włosy! Tak, tak znowu nastąpiły zmiany, nie tylko w życiu ale i też na głowie. ;)


Efekt ombre, właśnie to chciałam uzyskać. Dlatego zamówiłam włosy jaśniejsze od tych, które mam na głowie.  W następnym poście oraz filmiku zobaczycie jak świetnie dobrałam kolor!

Jednak wracając do tematu dzisiejszego postu, chcę napisać wam moje pierwsze wrażenie po otworzeniu przesyłki od doczepiane.pl




Nie będę ukrywać, że zaszalałam! Jest to najdłuższy i jednocześnie najgęstszy zestaw jaki miałam w swoim życiu!!



Zestaw składa się z 5 taśm mających długość 55cm, waga całego zestawu to 220g!
Aaaaa bym zapomniałam o kolorze, kolor to jasny brąz.







Jestem bardzo mile zaskoczona to co ujrzałam po otworzeniu przesyłki. 
Włosy były cudowne! Wiedziałam, że będę z nich bardzo zadowolona. 
Tak jak wspominałam zamówiłam najbardziej gęsty zestaw, faktycznie włosów było baaardzoooo dużo! 
Włosy były świetnie zapakowane, otrzymałam także dodatkowe spinki, które mogę doszyć w razie potrzeby.



Jedyna wada- zapach! Nie będę ukrywać, że szybko poradziłam sobie z tym problemem.
Wystarczyło jedno mycie, nałożenie ulubionej odżywki i włosy  pachną jak moje.







Tak jak mówiłam zestaw składa się z 5 taś.













A na koniec mam dla Was filmik, abyście jeszcze dokładniej mogli jak prezentuje się cały zestaw!





Już niedługo kolejny filmik! Jeżeli chcesz być na bieżąco koniecznie zostań widzem mojego kanału!


xoxo





6 komentarzy:

  1. Też mam doczepiane włosy i bardzo lubię sobie je od czasu do czasu założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś chciałam sobie zamówić, ale mam dziwny odcień i dziennie kręcone włosy. Kazdego dnia inaczej :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba bym się nie czuła z doczepianymi włosami :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)