niedziela, 24 kwietnia 2016

#ambasadorkabarwy! Recenzja produktów z Barwy Harmonii cztery funkcjonalne peelingi cukrowe!




Cześć!

W tym poście pokażę Wam nowości firmy Barwa!
Ci którzy śledzą mnie na Instagramie wiedzą, że zostałam ambasadorką Barwy.
Nie będę ukrywać, że byłam bardzo szczęśliwa, kiedy dowiedziałam się, że otrzymam przesyłkę z nowościami od firmy Barwa.







Od pierwszego dnia, kiedy wielka przesyłka dotarła do mnie zabrałam się za testowanie!
Tyle cudowności! Nie wiedziałam od czego zacząć.
Hmmm padło na najbardziej słodką rzecz, czyli peelingi cukrowe!









Peelingi znajdują się w plastikowych pojemniczkach, które bez problemu możemy odkręcić. Każdy ma inne zastosowanie!
Szata graficzna jest świetna, prosta a jednocześnie piękna! 
Na pojemniczku mamy wszystkie najważniejsze informacje.
Jestem wielką fanką różnego rodzaju peelingów, raz na jakiś czas uwielbiam zrobić sobie małe spa we własnym domu.

Najważniejsza informacja! Żaden z tych peelingów nie uczulił mojej skóry, nie wystąpiło żadne podrażnienie! 
Skóra po użyciu każdego z nich była cudowna! Delikatna, miękka a dodatkowo pięknie pachnąca!

Malutkie drobinki to coś co lubię. Nienawidzę kiedy peeling posiada " grube drobiny" - hahha. Mam wtedy wrażenie, że po mojej skórze przejechała jakaś tarka, coś strasznego!














MODELLING



Modelujący peeling posiada ekstrakt z chili oraz żurawiny, jego zadaniem jest ujędrnienie naszej skóry! Może zacznę od zapachu, który jest przepiękny, słodka żurawina z lekką nutą papryczki chili. 
Kompozycja masła shea, oleju bawełnianego oraz słonecznikowego świetnie wpływa na kondycje naszej skóry. Podczas masażu tym peelingiem wyczułam lekkie mrowienie, to pewnie zasługa chili. Ekstrakt z chili ma zadanie pobudzić mikrokrążenie naszego ciała, natomiast żurawina świetnie działa na syntezę kolagenu!












ENERGIZING




Energetyzujący peeling cukrowy to mój ulubieniec od pierwszego powąchania! 
Bardzo owocowy, ekstrakt z guarany i pomarańczy to świetne połączenie! Rozbudza nasze zmysły i wprowadza w świetny nastrój, aż chce się śpiewać i tańczyć ;).
Olej kokosowy, masło shea, olej bawełniany i słonecznikowy dostarcza dużą dawkę witamin!
Zawarty w nim ekstrakt z guarany świetnie działa antycellulitowo a ekstrakt z pomarańczy stymuluje naszą skórę do procesów regeneracji. 
Skóra po użyciu tego peelingu pięknie pachnie, to lubię!
A co najważniejsze daje tyle energii i chęci do działania!











NOURISHING




Odżywczy peeling cukrowy o słodkim zapachu syropu klonowego! 
Olej bawełniany skutecznie oczyszcza naszą skórę a dodatkowo odżywia ją! Zawarty w nim masło shea oraz olej słonecznikowy dostarcza naszej skórze witaminę A oraz E.
Formuła tego peelingu została wzbogacona o ekstrakt z syropu klonowego,który fantastycznie regeneruje stan naszej skóry, olej bawełniany natomiast działa dotleniająco na odnowę komórek. 
Drobne kryształki cukru świetnie złuszczają naskórek, a słodki zapach wprowadza nas w świetny nastrój!











DETOX




Detoksykujący peeling cukrowy z ekstraktem z bambusa i trzciny cukrowej.
Skutecznie oczyszcza i jednocześnie chroni naszą skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Masło shea, olej kokosowy, bawełniany oraz słonecznikowy, to właśnie dzięki tym składnikom nasza skóra otrzymuje potężną dawkę witamin A, E oraz antyoksydantów.
Ekstrakt z trzciny cukrowej ma silne działanie oczyszczające oraz nawilżające. Drobinki  brązowego cukru zapewniają doskonałe złuszczanie!
Zapach peelingu jest niesamowity! Delikatny ale ma coś w sobie, cudowny słodki zapach cytryn!
To lubię!









XOXO





1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)