środa, 6 kwietnia 2016

Sztuka Mydła - Naturalne Mydła Dynjo i PinkGlink






Cześć Kochani!
Dziś przychodzę do Was z postem o niezwykłych mydełkach. Zacznijmy może od tego gdzie możecie je kupić, już Wam mówię sklep nazywa się SZTUKA MYDŁA .






 Mydła pochodzące z SZTUKA MYDŁA  są ręcznie robione, tworzone tylko z naturalnych składników: olei, maseł roślinnych, olejków eterycznych oraz dodatków takich jak: płatki owsiane, sól morska, węgiel drzewny aktywny, mleko kozie czy miód.  Miałam możliwość wyboru dwóch  mydełek, wybrałam 
Dynjo - Mydło dyniowe
 PinkGlink - Mydło z glinką różową. 






PinkGlink - Mydło z glinką różową

dostępne TUTAJ





  Składniki aktywne: 
Glinka różowa - wygładza, dezynfekuje, wzmacnia skórę wrażliwą i delikatną. 
Olejek eteryczny paczuli - pielęgnuje skórę popękaną, suchą, ze skłonnością do egzemy i dojrzałą. 
Olejek eteryczny rozmarynowy - pomaga w walce z egzemą, trądzikiem, zapaleniem i przetłuszczeniem skóry. 
Olej awokado - ma właściwości kojące i zmiękczające, pielęgnuje skórę wrażliwą. 
Masło shea - odżywia i regeneruje skórę suchą, poprawia jej elastyczność i wygładza.







Przyznam się, że to mydełko wybrałam tylko ze względu na tą cudowną grafikę. Te różowe flamingi totalnie skradły moje serce. 
Byłam bardzo ciekawa zapachu tego mydła. Niestety troszeczkę się rozczarowałam ponieważ zapach jest bardzo intensywny co niestety jest drażniące. 
Jedyny plus, że zapach po myciu nie utrzymuje się na ciele.
Uwielbiam myć twarz tym mydełkiem. Skóra jest delikatna, miękka a co najważniejsze nie jest zaczerwieniona. 







Dynjo - Mydło dyniowe

dostępne TUTAJ




 Składniki aktywne: 
Dynia - bogata w beta-karoten. Wygładza, rozjaśnia i utrzymuje wilgoć skóry.
 Masło kakaowe - natłuszcza i ochrania skórę. To naturalny emolient. 
Olej ze słodkich migdałów - lekki, dobrze wchłanialny, wygładza i nawilża.
 Płatki owsiane - łagodnie złuszczają i zmiękczają skórę. 
Olejki eteryczne - kombinacja olejków pomarańczowego, cytrynowego i goździkowego tworzą świeży, cytrusowy zapach.  Płatki owsiane nadają mydłu charakter peelingu dzięki czemu nasza skóra stanie się gładka i odżywiona.






Dyniowe marzenie tak właśnie bym nazwała to mydło!
Jest dla mnie idealne, jego zapach jest przepiękny! 
To mydło także używam do mycia twarzy, w tej roli spisuje się świetnie.
Mydło to posiada drobne płatki owsiane, dzięki czemu świetnie sprawdza się jako lekki peeling.















 Jestem jak najbardziej na TAK i polecam każdemu!


Jestem pewna, że moja przygoda ze Sztuką Mydła na tym się nie skończy! Jak tylko zużyję mydełka, które obecnie posiadam na pewno kupię kolejne! 



Hmmm tylko, które? Wybór jest ogromny!!












xoxo






7 komentarzy:

  1. Słyszałam dobre opinie o tych mydelkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusisz! :3 Teraz już muszą być moje

    OdpowiedzUsuń
  3. te mydełka wyglądają zachęcająco :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro polecasz, to czemu by nie przetestować na własnej skórze :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)