poniedziałek, 16 maja 2016

#6 doczepiane.pl Naturalne włosy - Taśma 50 cm 180g [anna koper]




Hej ;)

W tym poście pokażę Wam taśmę z naturalnymi włosami, którą możecie zamówić na doczepiane.pl.
 Jest to jedna taśma o szerokości ok 25 cm, z 6 klipsami i gramaturze aż 180g. Długość to 50 cm. Jest to odpowiednik bardzo gęstego zestawu tyle że zaledwie na jednej taśmie, przez co zakładanie włosów jest szybsze.

Taśmę możecie zamówić







Nagrałam dla Was filmik, w którym zaprezentowałam taśmę z włosami, dodatkowo pokazałam jak w łatwy i bardzo szybki sposób można ją "zamontować" na głowie ;)

Kolor, który zamówiłam to jasny brąz. Planowałam zrobić małą rewolucję na mojej głowie i rozjaśnić włosy właśnie do takiego koloru, aby doczepiane włosy pięknie się prezentowały. Niestety nie udało się. Postanowiłam, że ufarbuję do połowy taśmę z włosami i dzięki temu otrzymam super efekt ombre! 

Nie będę ukrywać, że trochę szkoda mi było farbować treskę ponieważ jej kolor był cudowny, jednak stwierdziłam, że efekt ombre też będzie super. Bałam się czy włosy po farbowaniu będą nadal w dobrym stanie, wiadomo, że każdy taki zabieg może bardzo osłabić włosy.

Nie ma tego złego, dzięki temu mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat tego jak włosy ze strony doczepiane.pl  przeżyły koloryzacje.

Zacznę od tego, że włosy żyją i mają się bardzo dobrze. Nadal są lśniące, gładkie i nie puszą się.

Tak naprawdę nie widzę szczególnej różnicy w wyglądzie włosów po  farbowaniu. Nie ukrywam, że bardzo dbam o moje clip-in, można powiedzieć, że traktuję je tak jak moje własne włosy. 
To chyba podstawa aby długo cieszyć się pięknymi dopinkami. 




Zdjęcia wykonane przed koloryzacją włosów.
















Zapraszam do obejrzenia filmiku!
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba!









5 komentarzy:

  1. W sumie, mogłabym kiedyś w końcu spróbować doczepek :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda. Nie widać różnicy pomiędzy doczepkami, a naturalnymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym takie włoski doczepiane :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne rozwiązanie :D Ja jestem posiadaczką krótkich włosów:/ Więc pomagam sobie też doczepami, naturalnymi, z europejskich włosów :) Baardzo polecam tą firmę : http://perukidorothy24.pl/. Zamówiłam doczepy pół roku temu, jestem zachwycona:) Myję ję normalnie ja swoje własne włosy, jakość ekstra! Staram się swoje zapuszczać, ale to syzyfowa praca :/ Kruszą mi się strasznie końce:/ Mimo , że unikam suszarki, a prostownice sprzedałam jakieś 3 lata temu heh. Kondycja moich włosów wymaga wiele pracy, zdaję sobie sprawę z tego. Póki co ratuję się jak mogę:) Pozdrawiam serdecznie! ps. bardzo miły blog dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wygladają jak naturalne. Super efekt musze przyznać.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)