środa, 20 lipca 2016

My life through Instagram- Wielki powrót! Bardzo dużo zdjęć!



Cześć!

Kto obserwuje mnie na Instagramie ten wie, że uwielbiam robić zdjęcia. Postanowiłam, że wrócę z serią postów, w których będę publikowała zdjęcia z całego tygodnia. Niestety miałam długą przerwę i w tym poście będziecie mogli zobaczyć zdjęcia z kilku ostatnich miesięcy.
Mam nadzieję, że spodobają Wam się!
Koniecznie dajcie o tym znać w komentarzach! 






Podczas sprzątania znalazłam moją starą książkę, jeszcze z czasów przedszkola a w niej!
Piękny rysunek! Rodzinka KOPER!


Kolejny stary przedmiot dostał drugie życie.
Koniecznie zobaczcie filmik! 




Kierunek IKEA!


Coś słodkiego na poprawę humoru.



To co lubię najbardziej!


Kolejne DIY!
Tym razem musujące kule do kąpieli.
Koniecznie zobaczcie filmik


A tutaj mydełka.
Filmik - > 


Kolejna nowość z IKEA do mojego pokoju!


MYSZA!



Kto by pomyślał, że w JYSK kupię takie cudne słoiki!


Trochę srebrnej farby i już wygląda lepiej.


Tralalala.



Nareszcie mam to cudowne serduszko!



Kiedyś brzydki teraz piękny!



Uwielbiam moje nowe włosy od doczepiane.pl
Koniecznie zobaczcie filmiki, w którym pokazuję różne fryzury!








Uwielbiam!



I Love My Car !



Najlepsza! Zakochałam się w najnowszych piosenkach Ani.



Wspominamy!
Dzień dziecka!


A tutaj znowu Mysza!


Garbi!


dla naiwnych marzycieli...



Julka ;)


TIGER, to były wielkie zakupy!


Pięknie!


Kolorowo!



KOTEŁ!



Okropny dzień, lepiej spędzić go w łóżku. 



Koniecznie zobaczcie co kupiłam w sklepie TIGER!







Shopping Queen!


Ja do pracy a Mysza śpi!


Kolejne zakupy!





Wszystko musi pasować!


I Love Tiger!


Stanisław!






Czas na nowe DIY! 



Nie mam pomysłu w jaki sposób mogę je wykorzystać. 
Ale i tak cieszę się, że je kupiłam! hahah


FlamingoweLove


Malowanie czas zacząć! 


Uwielbiam takie wielkie torby.
Tą akurat kupiłam w SinSay


Trochę nowości do testowania!




Stasiu ;) 



Może kiedyś będzie mnie stać żeby kupić oryginalną obag, ta też jest całkiem niezła ;P 





Trochę zmian w moim pokoju, dziś wszystko wygląda zupełnie inaczej 




A na koniec Stasiek!













3 komentarze:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)