poniedziałek, 1 sierpnia 2016

My life through Instagram




Cześć! 
Kolejny tydzień WAKACJI za nami, czas na zdjęcia!!!





Poduszka czyli kolejny projekt DIY
Koniecznie zobaczcie filmik!




Po 2 miesiącach udało się, wreszcie zrobiłam "czyścik do pędzli"
Koniecznie zobaczcie filmik!






Małe zmiany w pokoju!




Już gotowa na Święta!



Nowości od wydawnictwa KAKTUS!
Już niedługo nowa seria na blogu!



Regałka.pl - kocham ten sklep.
Już niedługo kolejny post, w którym pokażę Wam jak zrobić coś fajnego :)


Kto kocha flamingi?
kupione w sklepie TIGER!



Suche szampony uwielbiam od dawna ale ten lakier z BATISTE też jest świetny.


I znowu flamingi!
Tym razem parasolka z TESCO.


Śpioszek1



Piękny zapach! 
Kupiony w Biedronce.


Potrzebne są małe zmiany!




7 201 widzów!!! Dziękuję !!!



Nowości od eButik.pl.
Już niedługo zobaczcie co znajdowało się w przesyłce!


Kilka najpotrzebniejszych rzeczy!


Po 2 miesiącach udało się i kupiłam te cudowne buty!
Zamiast zapłacić 70zł ja zapłaciłam za nie tylko 20!


Najpiękniejsze kosmetyczki tylko w SinSay


Ja już znalazłam wszystkie!!!




Anka rób szybko zdjęcie bo długo tak nie wytrzymam!!!!


Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu!!!


Mniam!!


Stanisław!!!


Kolejny piękny zapach z Biedronki!



Uwielbiam!


Dzień dobry!!!
Czas wyjść z łóżka!!!!









I jak podobał się Wam ten post!? 
Koniecznie dajce znać w komentarzach.



xoxo



2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta poduszka DIY :)
    Swoją drogą też niedawno dostałam tę książkę milion psów :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)