czwartek, 3 listopada 2016

Eveline, Contour Sensation 3w1 Bronzer, Highlighter, Blusher / Recenzja



Cześć!
Zapraszam na kolejną recenzję nowości od Eveline Cosmetics.





CONTOUR SENSATION 3 IN 1 to rewelacyjny zestaw do konturowania, który poprawia symetrię twarzy i pozwala uzyskać efekt pełnej metamorfozy. Konturowanie to umiejętne wykorzystanie gry światła i cienia. Makijaż z użyciem podkładu i korektora może spłaszczać rysy twarz. Cera jest wyrównana i wygładzona, ale twarz traci naturalną wielowymiarowość. Modelowanie za pomocą bronzera i highlightera pomaga wyszczuplić lub poszerzyć twarz, możemy ją także wydłużyć lub skrócić, zmodyfikować kształt nosa lub uwydatnić kości policzkowe. Po wymodelowaniu rysów twarzy, nałożenie na policzki różu da efekt wypoczętej, świeżej cery. Dzięki użyciu CONTOUR SENSATION 3 in 1 możemy podkreślić nasze atuty i delikatnie ukryć to, co w naszej twarzy mniej atrakcyjne.
opis producenta






Nie będę ukrywać, że kiedy zobaczyłam ten produkt w przesyłce od Eveline bardzo się ucieszyłam ponieważ od dawna planowałam zakup bronzera, rozświetlacza oraz różu w jednym. 
Pierwszy raz kiedy wzięłam ten produkt do ręki stwierdziłam, że jest on bardzo solidnie wykonany. Pomimo tego, że opakowanie zostało wykonane z plastiku domyślam się, że będzie dobrze chroniło produkt.





W okrągłym pudełeczku otrzymujemy bronzer, rozświetlacz oraz róż. Jak dla mnie super, wszystko w jednym miejscu! Oczywiście obawiałam się czy odcienie, które posiadam będą dla mnie dobre, okazało się, że moje obawy były niepotrzebne. Bronzer ma bardzo delikatny odcień i nie ma mowy o tym aby zrobić sobie nim brzydkie plamy na twarzy. Rozświetlacz świetnie sprawdza się do podkreślenia kości policzkowych jak i rozświetlenia wewnętrznego kącika oka.  Róż natomiast ma delikatny odcień, który także możemy użyć jako cień do powiek.





Używam tego trio codziennie od prawie 2 miesięcy i nie zauważyłam większego zużycia produktu, mogę stwierdzić, że jest on bardzo wydajny. Jego cena to ok 35zł.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)