poniedziałek, 14 listopada 2016

perfumy-perfumeria.pl I Rimmel London Stay Matte Long Lasting Pressed Powder - recenzja



Cześć!

Dziś zapraszam Was do przeczytania recenzji Rimmel London Stay Matte Long Lasting Pressed Powder, który możecie zamówić na  perfumy-perfumeria.pl







Puder to coś z czym nie jestem w stanie się rozstać. Przy mojej mieszanej cerze, jest podstawą jeżeli chodzi o wykończenie makijażu.
 Rimmel London Stay Matte trafił w moje ręce kiedy zaczynałam moją przygodę z malowaniem. Sięgałam po niego ze względu na cenę i to, że efekt jaki nim uzyskiwałam był zadowalający.
Stwierdziłam, że czemu by nie wrócić do mojego ulubionego pudru z dawnych lat ;) 




Kwestie wizualne są bez większego efektu, jednak to w żaden sposób mi nie przeszkadza. 
Tym razem zdecydowałam się na odcień 001 transparentny, nie lubię dodatkowo dokładać koloru po zastosowaniu podkładu, więc ten odcień sprawdza się fantastycznie.
Puder posiada delikatny pudrowy zapach, który od lat podoba mi się a jednocześnie kojarzy z czymś dobrym. 
Efekty po jego zastosowaniu są rewelacyjne! Świetnie matuje a jednocześnie dobrze kryje. Cera jest pięknie ujednolicona i gładka.
Warto także wspomnieć, że puder nie ciemnieje i nie tworzy plam.
Utrzymuje się na buzi ok 5h po tym czasie najczęściej muszę nałożyć go w strefie T i makijaż na nowo wygląda dobrze.  











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)