wtorek, 29 listopada 2016

Rapid White, Direct White, wybielająca pasta do zębów / Recenzja



W mojej kosmetyczce pojawiło się ostatnio sporo nowości. Jedną z nich jest wybielająca pasta do zębów Rapid White, Direct White.
Producent obiecuje, że już po pierwszym zastosowaniu pasta jest w stanie wybielić nasze zęby, a to wszystko dzięki innowacyjnej technologii Optical Whitening z białymi pigmentami.
  Czy faktycznie tak jest? Zapraszam do dalszej części recenzji.






Nie będę ukrywać, że ciężko było mi uwierzyć w to co obiecuje producent. Wiele razy testowałam produkty, które obiecywały wiele a w zamian za to dostałam wielkie "nic".
Tym razem okazało się być inaczej. Ta pasta faktycznie działa!

Od jakiegoś czasu moje zęby lubią kiedy często zmieniam pastę  więc praktycznie codziennie używam innej. Z racji tego, że chciałam sprawdzić działanie tej pasty, używałam jej codziennie po każdym posiłku przez tydzień.










Piję dużo kawy i niestety nie wpływa to zbyt dobrze na moje zęby.
Faktycznie już po pierwszym myciu zauważyłam,że moje zęby wyglądają o wiele lepiej! 

Po tygodniu efekty były niesamowite. 
Zauważyłam, że moje zęby stały się bielsze o 3 tony. Nigdy nie myślałam, że używając samej pasty mogę uzyskać taki efekt.
Dokładnie rok temu używałam pasty oraz nakładek wybielających innej firmy i muszę przyznać, że po miesiącu ich stosowania zauważyłam, że moje zęby zostały bielsze może o 2-3 tony. 

W tym przypadku używając samej pasty Rapid White, tylko przez tydzień uzyskałam praktycznie taki sam efekt! Jestem zachwycona.
 Warto także wspomnieć, że pasta ma bardzo przyjemny smak, jest delikatnie miętowa czyli taka jak lubię. Zawiera ona także fluor, który wzmacnia szkliwo i jednocześnie zapobiega próchnicy. 

Wiem, że dostępne są także paski wybielające Rapid White.
 Myślę, że dzięki połączeniu tych dwóch produktów możemy uzyskać świetny efekt wybielenia naszych zębów. A to wszystko w zaciszu własnego domu!






Koniecznie napiszcie mi w komentarzach czy znacie produkty marki  Rapid White?


xoxo



1 komentarz:

  1. Wow, naprawde zachecilas mnie to jej wyprobowania ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)