piątek, 17 lutego 2017

#2 Włosomaniaczka / Recenzja - Szampon do Włosów Proteiny Jajeczne Vatika Dabur / magiczne-indie.pl



Cześć!

Przyszła pora na kolejną recenzję, tym razem będzie to recenzja szamponu do włosów także z proteinami jajecznymi Vatika Dabur.

Możecie go zamówić na magiczne-indie.pl.





Opis produktu


Szampon z proteinami jajecznymi i miodem do włosów słabych zrozdwajającymi się końcówkami.
Szampon Proteiny Jajeczne z miodem do włosów słabych, zniszczonych ze skłonnościa do rozdwajania końcówek.

Jajka i miód od wieków używane do pielęgnacji włosów. Proteiny zawarte w jajkach wzmacniają i odżywiają włos dodając blasku.
Miód zaś ma właściwości lecznicze wypełnia wszelkie ubytki w strukturze włosa i nadaje im piękny, zdrowy wygląd.

Pomaga wygładzić i zrewitalizować włosy. Ten niezwykły szampon odżywia włosy od wewnątrz, od cebulek aż po same końce. Pomaga usuwać nadmiar sebum, przywraca równowagę pH skóry głowy.
Szampon wzbogacony jest wyciągiem z naturalnych ekstraktów, odżywiających włosy sprawiając, że są łatwe do rozczesania, nie plączą się i dobrze układają.
nawilża dając jedwabistą miękkość.





Szampon mieści się w 200ml butelce, jego cena to 12zł. 
Używam go od miesiąca i muszę przyznać, że jest on tak samo wydajny jak maska przedstawiona w poprzednim poście. 
W tym przypadku zapach jest zdecydowanie łagodniejszy, więc jeżeli nie lubisz mocnego zapachu miodu, ten szampon przypadnie ci do gustu.




Szampon przeznaczony jest do włosów słabych, zniszczonych oraz ze skłonnością do wypadania -  czyli idealny dla mnie. W jego składzie znajdziemy proteiny jajeczne, które wzmacniają nasze włosy oraz miód, którego zadaniem jest wypełnienie ubytków w strukturze włosa. 





Szampon bardzo dobrze się pieni, a co najważniejsze wystarczy naprawdę mała ilość aby umyć dokładnie całe włosy. 
Bardzo polubiłam ten produkt, moje włosy po jego zastosowaniu nie puszą się, są wygładzone i pięknie pachną.





Przez jakiś czas miałam duży problem z wypadaniem włosów. Postanowiłam zmienić moją pielęgnacje włosów aby sprawdzić czy nastąpią jakieś zmiany.  Faktycznie, moje włosy potrzebowały zmiany. Przez miesiąc stosowałam ten szampon razem z maską i raz w tygodniu olejowałam swoje włosy.  Obecnie tracę zdecydowanie mniej włosów z czego bardzo się cieszę. 






 Koniecznie napiszcie mi w komentarzach czego używacie do pielęgnacji włosów, chętnie poznam jakieś nowe produkty ;) 




xoxo





1 komentarz:

  1. Ja uzywam szamponu i odzywki Timotei z Avocado - bardzo mi sie podoba ;) na szzescie wiekszych problemow z wypadaniem wlosow nigdy nie mialam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)