czwartek, 8 lutego 2018

Dermastic - Serum i szampon przeciw wypadaniu włosów. [recenzja]




Cześć!
Dziś zapraszam Was do przeczytania recenzji kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Dermastic.
Powtarzam się, ale mam bzika na punkcie moich włosów, choć wyglądają zdecydowanie lepiej niż jeszcze pół roku temu, nadal mam do nich jakieś "ALE", dlatego też cały czas testuję różnego rodzaju nowości w pielęgnacji moich włosów.

Jeżeli tak jak ja uwielbiacie kosmetyki do włosów i jesteście ciekawi czy serum oraz szampon przeciw wypadaniu włosów Dermastic sprawdził się u mnie zapraszam do dalszej części postu.



Podczas stosowania tych produktów nie przyjmowałam żadnych dodatkowych suplementów "na włosy i paznokcie". Po ostatnich kilku miesiącach łykania non stop różnych tego typu ''leków" musiałam zrobić sobie małą przerwę.




Opis produktu

Specjalistyczny Szampon przeciw wypadaniu włosów został opracowany dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. Składniki odżywcze kompleksu BaicapilTM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów. BaicapilTM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. Skuteczność kompleksu BaicapilTM została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.

Sposób użycia

Nanieś szampon na mokre włosy, a następnie intensywnie masuj okrężnymi ruchami do wytworzenia piany. Po umyciu włosów spłucz ciepłą wodą. W celu uzyskania lepszego efektu wzmocnienia włosów zaleca się stosowanie Szamponu z Serum oraz Plastrami przeciw wypadaniu włosów Dermastic.


 



Szampon oraz serum przeciw wypadaniu włosów zostały zamknięte w plastikowych buteleczkach. Szampon posiada zakrętkę zamykaną na "klik", która dozuje idealną ilość produktu. Szampon ma delikatny zapach, który po umyciu włosów w żadnym wypadku nie utrzymuje się na włosach. Podczas jego stosowania zauważyłam, że jest to kosmetyk, który bardzo skutecznie oczyszcza skórę głowy oraz włosy. Byłam bardzo zdziwiona, że przy takim działaniu w żaden sposób nie poplątał moich włosów i nie miałam problemów aby je rozczesać.  Produkt stosuję od ok 3 tygodni, jedyną wadą jest jego wydajność. Miałam wrażenie, że znika w ekspresowym tempie. Podczas stosowania kosmetyków do włosów, ważne jest dla mnie to aby w żaden sposób nie uczulały mnie, nie lubię kiedy pojawia się swędzenie skóry głowy, dziwne "pieczenie", kiedy używałam tego szamponu nic takiego się nie pojawiło.





Moje włosy bardzo polubiły ten szampon. Po pierwsze fakt, że świetnie je oczyścił a dodatkowo nie miałam żadnych problemów z rozczesaniem włosów - to duży plus. Najczęściej myję głowę wieczorem podczas stosowania innych szamponów zauważam coś co nie jest zbyt fajne a mianowicie kiedy budzę się rano często widzę przetłuszczające się okolice grzywki - nie lubię tego i wtedy do gry wkracza suchy szampon.  
Podczas używania szamponu marki Dermastic moje włosy, rano wyglądały świetnie, a suchy szampon mogłam schować do szafki, bo nie był mi już potrzebny. 
Zauważyłam, że na mojej głowie pojawiło się sporo "baby hair" a włosy stały się dłuższe, co bardzo mnie cieszy. Włosy są miękkie i nie elektryzują się już tak bardzo.  Nie mogę skłamać, że włosy przestały wypadać w 100%, nie liczę na taki cud, jednak mimo wszystko i tak zauważyłam, że podczas mycia nie tracę ich już tak dużo.













Opis produktu

Silnie skoncentrowane Serum przeciw wypadaniu włosów zostało opracowane dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. Składniki odżywcze kompleksu BaicapilTM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów.
BaicapilTM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. Skuteczność kompleksu BaicapilTM została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.

Sposób użycia

Stosować serum dwa razy dziennie na wilgotne lub suche włosy. Po aplikacji (5 – 10 dawek) dokładnie wmasować w skórę głowy. Nie spłukiwać. Serum należy stosować przez co najmniej 3 miesiące. Nie jest tłuste, nie skleja włosów.







Teraz kilka słów na temat serum.

Tym razem preparat zamknięty jest w plastikowej butelce z atomizerem, forma spray'u świetnie ułatwia aplikację produktu. Warto wspomnieć, że atomizer jest w 100% sprawny, nie zacina się podczas nanoszenia produktu na włosy. Serum nie posiada zapachu, przynajmniej mi ciężko jest wyczuć cokolwiek.
Lubię używać kosmetyki, które pachną, ale jeżeli ich zapach ma być nieprzyjemny  i męczący zdecydowanie wolę sięgnąć po te bezwonne produkty. 
Produkt stosowałam codziennie, czasami zdarzało się, że na mojej głowie pojawiał się dwa razy w ciągu dnia.  Starałam się aby wetrzeć go w całą skórę głowy, najbardziej skupiając się na okolicach grzywki, którą ostatnio znowu skróciłam - żałuję tego strasznie. 






W tym przypadku produkt jest zdecydowanie bardziej wydajny niż szampon. Włosy po jego zastosowaniu są mocniejsze, bardziej lśniące a nie przetłuszczone. Obawiałam się trochę tego ponieważ, nie jest to odżywka którą nakładamy a następnie spłukujemy wodą, tylko serum, które pozostawiamy do wchłonięcia. Produkt w żadnym stopniu nie skleja włosów i nie pozostawia tego nieprzyjemnego uczucia obciążenia. 
Jestem bardzo zadowolona, z tego jak produkty sprawdziły się na moich włosach.

Polecam !






Znacie produkty marki Dermastic?





4 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa efektów. Po zimie zwykle wypada mi trochę włosów i chętnie wypróbuję coś nowego, serum zapowiada się interesująco. Dziękuję!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A Myślałam, że już wszystko wypróbowałam na wypadanie włosów, najwyraźniej nie - może jest jeszcze dla mnie nadzieja ;) Dzięki!

    Zapraszam do siebie :*
    www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam ich :) ale całkiem fajne się wydają ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)