niedziela, 11 marca 2018

RECENZJA #1 biogo.pl / DROŻDŻOWA MASKA DO WŁOSÓW




Cześć!
Pamiętacie post, w którym pokazałam Wam produkty, które zamówiłam na stronie biogo.pl?
Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z z tego co znalazło się w przesyłce. Wiele produktów bardzo zaskoczyło mnie!
Przyszedł czas na podzielenie się z Wami moją opinią na ich temat.

Zaczniemy od...



SKŁADNIKI Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid 


SPOSÓB UŻYCIA Nanosimy maskę na czyste, wilgotne włosy. Równomiernie rozprowadzamy na całej długości aż do podstawy włosa. Po 1-2 minutach zmywamy wodą.













Moja opinia:
 Maska znajduje się w plastikowym opakowaniu, w którym jest aż 300ml produktu. Opakowanie jest bardzo wygodne, bez problemu i z łatwością nabieramy odpowiednią ilość produktu. 
W skład maski wchodzą drożdże piwne, które są naturalnym źródłem białka, witamin i mikroelementów, w skutek czego przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Wzmocnienie cebulek włosowych zawdzięczamy sokowi z brzozy. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. 
Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku. Maska ma dość rzadką, budyniową konsystencję i pachnie jak ciasteczka waniliowe. Niestety na początku zapach przeszkadzał mi i nie mogłam się do niego przyzwyczaić. Po kilku zastosowaniach produktu nawet polubiłam ten charakterystyczny zapach. Maskę stosują raz w tygodniu i trzymam ją na włosach przez ok godziny, dodatkowo nakładam na włosy turban termalny
Zauważyłam, że moje włosy wyglądają naprawdę dobrze po każdym użyciu tej maski. Są bardziej odżywione, sprężyste a co najważniejsze bardziej lśniące. Maska nie obciąża moich włosów, nie sprawia, że są oklapnięte czy wyglądają na przetłuszczone.
 Moje włosy faktycznie zaczęły szybciej rosnąć i nie wypada ich już tak wiele jak dawniej. Nie jestem w stanie powiedzieć czy to akurat zasługa tej jedynej maski, ponieważ obecnie stosuję wiele nowości do pielęgnacji moich włosów. Myślę, że każdy z produktów dał coś od siebie dzięki czemu mogę cieszyć się efektami na mojej głowie. 
Na pewno jeszcze nie raz skuszę się na tą maskę.


Dostępność? Mój egzemplarz pochodzi ze strony  biogo.pl cena to około 12zł, więc może pozwolić sobie na nią każdy!

Dajcie znać w komentarzach jaka jest Wasza ulubiona maska do włosów?

xoxo




2 komentarze:

  1. Mam z tej marki maseczkę nawilżającą do twarzy, ale średnia jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drożdże są cudotwórcami, ja uwielbiam je w formie płatkow :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)