wtorek, 9 października 2018

Revers Cosmetics Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector / recenzja




Opis producenta.

CAMOUFLAGE Liquid Corrector. Wielozadaniowy korektor w płynie, optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Sprawia że spojrzenie jest świeże i wypoczęte. Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu poziomowi krycia doskonale wyrównuje koloryt cery. Korektor tuszuje drobne zmarszczki, redukuje także widoczność zaczerwienień, nie rozmazuje się i nie przesuwa. Produkt można używać pod podkład lub samodzielnie. Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację. Ultra naturalny i długotrwały rezultat. Gwarancja jednolitej nieskazitelnej cery.




W tym przypadku także zdecydowałam się na najjaśniejszy odcień, a mianowicie nr 101. Produkt dostępny jest w dwóch innych kolorach. Za 10ml produktu zapłacimy ok 15zł.
Szata graficzna produktu, przypomina mi korektor innej marki, który miałam okazję używać jakiś czas temu. 






Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację, za co wielki plus. 
Wybrałam idealny odcień pasujący do mojej karnacji! Kolor wpadający w żółte tony, bardzo jasny, idealny dla osób z bardzo jasną karnacją, takich jak ja.
Idealnie maskuje drobne przebarwienia oraz wypryski na twarzy. 
Zazwyczaj nakładam go pod oczy by rozjaśnić cienie pod oczami. Świetnie sprawdza się także jako baza, cienie do powiek trzymają się na nim zdecydowanie dłużej. 







Produkt dobrze kryje, wygładza skórę, jednocześnie rozświetlając i rozjaśniając wybrane partie ciała. Korektor nie roluje się, nie marszczy i nie ściera nadmiernie, gdy jest przypudrowany. 
Nie zauważyłam aby  zapychał czy spowodował, że na mojej twarzy pojawiły się wypryski. 

Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector to naprawdę dobry produkt. Jedyny minus, napisy na opakowaniu bardzo szybko z niego zniknęły.






 Koniecznie zajrzyjcie na






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)