poniedziałek, 9 sierpnia 2021

SATTVA OLEJ MAHA BHRINGRAJ / Recenzja / Anna Koper



Cześć!
Powoli zbieram się aby na dobre powrócić do blogowania. Jest coraz lepiej i mam nadzieję, że już tak zostanie.
Dziś mam dla Was kolejny post z kategorii "włosomaniaczka".
Każda z nas chce mieć piękne i długie włosy.
Jak wiecie uwielbiam testować produkty do włosów, od lat staram się aby moje włosy były zdrowe, piękne wyglądały i miały moja wymarzoną długość. Kiedy znajdę jakiś produkt, który w swoim opisie posiada ,,zapobiega wypadaniu oraz stymuluje wzrost włosa" to już pewne, że muszę go przetestować.

Olejki do włosów, nie są mi obce, dawniej oczywiście trzeba było się trochę namęczyć aby coś kupić, teraz są one dostępne praktycznie wszędzie.



Dziś pod lupę bierzemy SATTVA, OLEJ MAHA BHRINGRAJ, który dostępny jest na www.sattva.pl





OPIS PRODUKTU
Sattva Ayurveda olejek maha bhringraj 100ml
 Ajurwedyjski olej wzmacniający cebulki włosowe, nadający połysk i miękkość. Regularne stosowanie olejku zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów i przedwczesnemu siwieniu.

 W olejku zawarte są zioła i ekstrakty takie jak:
 - olejek sezamowy - głęboko nawilża i regeneruje włosy oraz chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych - olej rycynowy - przeciwdziała wypadaniu włosów
- neem - utrzymuje odpowiedni poziom pH skory głowy. Odżywia skórę i włosy.
- bhringraj - zapobiega wypadaniu, łysieniu i siwieniu włosów.

 Aby osiągnąć najlepsze efekty należy wykonać masaż skóry głowy a następnie pozostawić olejek na minimum 2 godziny, a najlepiej na całą noc.

Stosowanie: Niewielką ilość olejku rozprowadzić na włosach i skórze głowy. Wykonać delikatny kilkuminutowy masaż. Pozostawić na około godzinę po czym zmyć szamponem. Olejek można zmyć szamponami z linii Sattva Ayurveda, które świetnie odtłuszczą a dodatkowo odżywią włosy.

Skład: Sesame oil, Coconut oil, Sunflower oil, Wheat Germ oil, Castor oil, Neem, Jatamansi, Amla, Baheda, Harad, Nagarmotha, Bhringraj, Brahmi, Jasmine oil, Kapoor, natural fragrance. Olejek dedykowany dla włosów ciemnych.





SATTVA, OLEJ MAHA BHRINGRAJ jest to połączenie wielu tradycyjnych składników, które mają zapewnić naszym włosom wiele korzyści.

Olejek został zamknięty w 100ml buteleczce, która posiada zamknięcie na zatrzask plus dozownik, który jest zakończony "dzióbkiem "dzięki niemu wylewamy odpowiednią ilość produktu.
Na butelce możemy zauważyć prostą ale estetyczną szatę graficzną. Całość prezentuje się bardzo ładnie. Butelka jest wykonana z dość twardego ale jednocześnie elastycznego plastiku, który jest podatny na nacisk.


Cena produktu to ok 28zł. Niektórzy z Was pewnie pomyślą, że to sporo jak za produkt, który posiada 100ml. Jak dla mnie produkt jest wart swojej ceny ponieważ jest bardzo wydajny, a co za tym idzie wystarczy nam na dłuższy okres czasu.

Olejek ma charakterystyczny zapach, dlatego, nie każdemu może się spodobać. Mi jak najbardziej w żaden sposób to nie przeszkadza ponieważ lubię tego typu nuty zapachowe.

Ma dość płynną konsystencję więc musimy na niego uważać. Musimy pamiętać aby podczas jego stosowania na włosy, nakładać go stopniowo ponieważ kiedy nałożymy zbyt dużą ilość może nam to wszystko spłynąć.
Olejek stosowałam 3-4 razy w tygodniu przez ok 3 tygodnie ( oczywście na tym nie zakończę). Najczęściej nakładałam go na ok 2-3 godziny, w weekendy starałam się go ,,nosić,, zdecydowanie dłużej. Produkt aplikowałam na suche włosy, od skóry głowy ( wykonując przy tym delikatny masaż głowy) aż po same końce.

Aby zmyć olejek z włosów musimy się troszeczkę namęczyć, ponieważ jedno mycie nie wystarczy. Podczas "pierwszego" zmywania olejku z włosów używam szamponu dla mężczyzn, następnie myję włosy moim ulubionym szamponem Radical.

Jeżeli chodzi o działanie to jak najbardziej jestem zadowolona z tego, jak olejek sprawdził się na moich włosach.
Moje włosy stały się wygładzone i lepiej się rozczesują. Rozjaśnione końcówki wyglądają na zdecydowanie zdrowsze.  Nie zauważyłam aby olejek zrobił krzywdę moim włosom, nie są obciążone i nie przetłuszczają się szybciej niż przed stosowaniem olejku.

Co do wypadania i przyspieszenia porostu włosów. Faktycznie włosy są w lepszej kondycji, mam wrażenie, że nie wypada mi ich już tak dużo. Zauważyłam także nowe ,,baby hair ,, przy mojej grzywce.










Jestem zadowolona jak ten olejek sprawdził się na moich włosach.

Polecam!





1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)