poniedziałek, 27 maja 2019

TADAM I JAK URATOWAĆ ULUBIONE BUTY ?






Jakiś czas temu moje ulubione buty ,,rozkleiły się,, . Miałam je wyrzucić ale stwierdziłam, że najpierw spróbuje je naprawić.


 Z pomocą przyszedł mi klej TADAM - tajna broń szewca, dzięki któremu nie tylko naprawiłam buty ale także mogłam ,,coś w nich zmienić" - sami zobaczcie.










TADAM to bezbarwny klej o żelowej konsystencji. Szybko klei materiały używane do produkcji butów, takie jak skóra, tkaniny oraz niektóre tworzywa sztuczne. Możemy naprawić nim różne części obuwia: czubki, brzegi, obcasy podeszwy.



✔ Trwały. 
✔ Przezroczysty. 
✔ Szybki. 
✔ Elastyczny.







Aplikacja kleju jest banalnie prosta, powiem szczerze, że super pomysłem było stworzenie kleju w postaci żelu. Bardzo ułatwia to aplikacje, nic nie wylewa się dzięki czemu nie sklejamy wszystkiego co mamy akurat pod ręką. Musimy pamiętać aby klejone części były czyste oraz suche! Do oczyszczenia świetnie sprawdzi się produkt, który w swoim składzie posiada alkohol.











Jak pewnie zauważyliście klej wykorzystałam nie tylko do naprawy, dzięki niemu bez problemu przykleiłam naszywkę! Super sprawa!

















1 komentarz:

  1. Ooo przydałby mi się, bo zazwyczaj używam kropelki, która zostawia ślad :/
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)