niedziela, 14 lipca 2019

DIY Bucket Bag / Jak uszyć torebkę worek? / pinsola.pl [anna koper]




Tak jak obiecałam mam dla Was kolejny post z serii DIY. Tym razem pokażę Wam jak w łatwy  sposób można uszyć torebkę ala worek.


Do wykonania torebki potrzebowałam:

 materiał - pinsola.pl
nożyczki
nici
kreda do tkanin
sznurek
miarka
maszyna do szycia
szpilki
szablon torebki












Pracę rozpoczęłam od wykonania szablonu. Wymiary, które możecie zobaczyć na rysunku są na średniej wielkości torebkę.





Przypinam szablon do materiału, dzięki czemu łatwiej będzie mi go odrysować.

 




Następnie złożyłam materiał na pół, kolejnym krokiem jest zszycie boków torebki.





Czas na szycie!





Na koniec zszyłam podstawę torebki, oczywiście po obu stronach.








Przewracamy materiał na drugą stronę, nasza torebka jest już prawie gotowa.





Z resztek materiału wykonałam pasek, dzięki któremu będę mogła zamknąć torebkę oraz uchwyty na sznurek, który posłuży mi jako pasek.






Zamiast materiałowych uchwytów na pasek możecie użyć np metalowych kółek, które przyszyjecie ręcznie do torby.





Teraz zostało nam jeszcze zrobienie tunelu, przez który przeciągamy wykonany wcześniej pasek.






Gotowe  uchwyty na pasek - sznurek, przyszywamy do torebki.







Tak jak wspomniałam, jeżeli nie chcecie materiałowych uchwytów, możecie wykorzystać np. metalowe elementy.




Przeciągamy sznurek i GOTOWE!

 





Nie spodziewałam się, że uszycie torebki może być tak szybkie i jednocześnie łatwe!
Już mam pomysł na wykonanie większego worka z różowej eko-skóry.










Lubicie takie wakacyjne - kolorowe torebki?
Koniecznie napiszcie w komentarzach czy spodobał Wam się dzisiejszy post?



A na koniec, filmik...





xoxo




9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie tropikalne wzory <3 Ostatnio podczas jednej z wizyt w sklepie widziałem firanki haftowane z bardzo podobnym wzorem. Wyglądały przepięknie. Moim zdaniem były idealne do pokoju nastolatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Chciałabym taką torebkę <3
    Pozdrawiam ;*
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszła! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny worek,ale ten material dodaje mu kobiecosci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!

    Zachęcam do obserwacji:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, materiał jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest! Chciałabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Materiał wygląda genialnie, diy jest też genialne!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)