środa, 3 lipca 2019

TRYCHOXIN KURACJA PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW I EFEKTY PO 4 TYGODNIACH STOSOWANIA





Cześć!
Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem kuracji przeciw wypadaniu włosów TRYCHOXIN









Dla tych, którzy nie widzieli mojego poprzedniego postu, TRYCHOXIN to to kuracja przeciw wypadaniu włosów zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. W skład linii wchodzą tylko dwa produkty, ampułki oraz szampon do włosów.



Przed wprowadzeniem na rynek preparat został gruntownie przebadany a jego działanie zostało potwierdzone:

-po miesiącu u 75 % osób zmniejszyło się wypadanie włosów
-po trzech miesiącach kuracji u 90% osób zaobserwowano  odrost nowych włosów

Jedno opakowanie zawiera 24 aplikacje co przekłada się na miesięczną kurację. Preparatu używamy przez sześć dni i jeden dzień przerwy ( w opakowaniu są fiolki na cztery tygodnie ). Każda aplikacja zawiera 4,5 ml kompozycji 9 starannie dobranych substancji aktywnych które hamują wypadanie włosów, przyspieszają odrost włosów oraz je odżywiają ( kuracja jest trójfazowa ). 







 Od bardzo  dawna walczę z wypadaniem włosów, niestety duży wpływ na to ma moja choroba - niedoczynność tarczycy. Oczywiście zdarzają się momenty, że moje włosy wyglądają super, a podczas mycia nie spadnie mi ani jeden włos z głowy, tak jest przez chwilę a później... no właśnie. Myślę, że wiele osób które mają "problem" z tarczycą wiedzą o czym mówię. 


W swojej "karierze" przetestowałam już wiele produktów, które naprawdę pomogły mi w mojej walce z wypadającymi włosami. Dlatego jak tylko otrzymałam propozycję przetestowania kuracji TRYCHOXIN, bardzo się ucieszyłam, ponieważ słyszałam wiele dobrego na temat tych produktów.









W opakowaniu znajduje się 12 ampułek. Każda z nich ma wyznaczoną miarkę określającą dzienną dawkę, bowiem jedna ampułka wystarcza na dwie aplikacje. Każda ampułka zawiera atomizer, dzięki czemu aplikacja jest prosta i wygodna.


Kuracja podzielona jest na 4 tygodnie, a każdy tydzień zawiera 3 ampułki. Należy stosować je w odpowiedniej kolejności ponieważ kuracja podzielona jest na 3 fazy, każda faza ma inne działanie, a co za tym idzie ampułki zawierają inne składniki. Kurację wykonujemy według metody: 6 dni aplikacji i 1 dzień przerwy.








TRYCHOXIN Kuracja przeciw wypadaniu włosów posiada trzy fazy działania dla zdrowia twoich włosów:



Faza I – Zapobieganie nadmiernemu wypadaniu włosów Zanim zacznie się odbudowa fryzury, trzeba zmierzyć się z problemem powodującym nadmierne wypadanie włosów. Od tego zaczynamy. Kwas oleinowy – zmniejsza produkcję dihydrotestosteronu – DHT poprzez hamowanie 5-alfa-reduktazy (DHT jest główną przyczyną utraty włosów)

Faza II – Wspomaganie włosów do odrostu Gdy włosy przestaną już nadmiernie wypadać ich ilość kondycja zostawiają jeszcze dużo do życzenia. Teraz następuje odpowiedni moment aby pobudzić włosy do odrostu, odżywić, dotlenić mieszki włosowe. Dostarczyć im energii do intensywnego wzrostu i tworzenia baby hair. Oraz zadbać o łuskę włosa tak by zapewnić im wygląd.

Faza III – Wzmocnienie zakotwiczenia włosów Aby efekt był trwały, należy odpowiednio wzmocnić włosy, sprawdzić by ich zakorzenienie było silne i zapewniało stabilne utrzymanie włosów odpowiedni czas po zakończeniu kuracji.


Najważniejsze cechy produktu:
• kuracja przeciw wypadaniu włosów
• włosy stają się grubsze i silniejsze• nie obciąża• możliwość stosowania na dzień i na noc
• miły zapach
• wygodnym w użyciu, dzięki atomizerowi
• przywraca włosom połysk
• daje miękkość i elastyczność.










Każda z dwunastu fiolek zawiera atomizer, umożliwiający wygodną i precyzyjną aplikację. Zapach produktu jest naprawdę bardzo przyjemny, co sprawia, że ampułki stosuje się z przyjemnością . Odpowiednio zaprojektowane pudełko, umożliwia bezpieczne, a co najważniejsze wygodne przechowywanie i łatwy dostęp do ampułek w czasie kuracji.








Forma ampułek okazała się być super pomysłem! To bardzo ułatwia aplikację, dzięki czemu jest ona precyzyjna i szybka.
Dzięki temu, że ampułki znajdują się w kartonowym pudełeczku, podczas transportu nic złego z nimi się nie stało. Troszeczkę obawiałam się, że ilość produktu w ampułce będzie zbyt mała, okazało się, że połowa fiolki w zupełności wystarcza.Jeśli chodzi o skład, to produkt posiada w sobie m.in. alkohol denat – składnik ten może uczulać i podrażniać skórę głowy. Chociaż u mnie ten problem nie wystąpił, jednak wydaje mi się, że warto o tym wspomnieć.
Wcierka wchłania się bardzo szybko a co najważniejsze nie obciąża włosów.









Szampon przeciw wypadaniu włosów Trychoxin, regularnie stosowany przeciwdziała przerzedzaniu się włosów i powstawaniu zakoli.
 Działanie szamponu oparte jest na zastosowaniu:
Kwasu oleanolowego – zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów

Apigeniny – zwiększa mikrokrążenie w skórze głowy, co umożliwia lepsze przenikanie substancji aktywnych

Peptide biotynylo – GHK wzmacnia włosy poprzez lepsze „ukorzenienie” włosów na skórze głowy

Argininy – odżywia włosy zapewniając prawidłowy wzrost włosa. Szampon doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy. 

Wyeliminowanie ze składu parabenów, silikonów SLS, SLES umożliwia delikatną pielęgnację, zapobiega zaklejaniu i obciążaniu włosa i skóry głowy oraz podrażnieniom.






Szampon aplikujemy za pomocą pompki, co jest niezwykle wygodnym rozwiązaniem. Możemy ją zablokować dzięki czemu mamy pewność, że nie wydostanie się z niej kosmetyk.
Bardzo polubiłam szampon. Okazał się on przyjemnym kosmetykiem, który oczyszcza ale nie wysusza mojej skóry głowy. Zazwyczaj używałam go dwukrotnie. Pozwalałam substancjom zawartym w szamponie dłużej zadziałać więc nie usuwałam go od razu ze skóry - tak też radzi producent.
 Szampon dobrze się pieni, a w swoim składzie posiada delikatniejszy zamiennik SLS. Włosy po umyciu są miękkie i błyszczące. Zapach szamponu jest przyjemny, trochę delikatniejszy niż w przypadku ampułek. 


















Po czterech tygodniach stosowania, pojawiły się pierwsze zauważalne i bardzo zadawalające efekty. Przede wszystkim, włosy zdecydowanie mniej wypadają, podczas mycia włosów "nie wyrywam" sobie włosów z głowy.
 Dodatkowo zauważyłam bardzo dużo baby hair. Włosy są mocniejsze, nie kruszą się na długości, i są zdecydowanie dłuższe. Trochę żałuję, że nie wykonałam zdjęcia grzywki oraz całej długości włosów, miałabym teraz porównanie -musicie uwierzyć mi na słowo. 


Cena ampułek to ok 120zł, natomiast szampon kosztuje ok 30zł.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)