niedziela, 27 października 2019

Jak umilić sobie jesienne wieczory? / [anna koper]



Jesień to pora roku, za którą nie przepada większość ludzi, tylko dlaczego? 

Wiem, że dni sią coraz krótsze, żegnamy letnie upały a zamiast tego na dworze robi się coraz chłodniej. Ale przecież to też ma swój urok. Osobiście uwielbiam jesień a jeszcze bardziej jesienne wieczory spędzone w zaciszu mojego domu. Mają niepowtarzalny klimat i aurę, która pozytywnie nastawia mnie przed kolejnym dniem w pracy. 

Po całym dniu spędzonym w pracy, nie mam ochoty na wychodzenie  wieczorami, najlepiej jest mi w domu. Cisza, spokój czas spędzony na oglądaniu ulubionego serialu czy czytaniu zaległej książki, oczywiście wszystko w towarzystwie pysznej ,,świątecznej’’ herbaty – uwielbiam.

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam kilka  moich sposobów na umilenie sobie jesiennych wieczorów!

















Rozgrzewający napój w śmiesznym kubku zawsze poprawia mi humor, zwłaszcza gdy za oknem mrok i chłód.  Gorąca czekolada czy kakao to jedyny napój, który smakuje mi tylko w okresie jesienno zimowym! 





Czas na książkę! 
Czytanie książek nie tylko redukuje stres, poprawia pamięć, skupienie i koncentrację, rozwija wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa i wiedzę, zwiększa zdolności analityczne, stymuluje mózg i kształtuje osobowość, ale przede wszystkim jest świetną formą rozrywki! Super sprawa prawda?
Na mojej półce znajduje się wiele książek, wiele z nich nawet jeszcze nie zaczęłam czytać. 
Mam nadzieję, że do końca roku zrealizuję swój plan i nadrobię zaległości w czytaniu.






Herbata jesienią to podstawa. Zaparzona w ogromnym kubku, z mnóstwem dodatków potrafi rozgrzać w najzimniejsze wieczory. Często sięgam po "zimowe" herbaty, które możemy znaleźć praktycznie w każdym sklepie. 
Uwielbiam też eksperymentować dlatego czasami do zwykłej herbaty dodaję różne dodatki np. kardamon, goździki, skórkę pomarańczy czy imbir- mmm pycha!







Olejki zapachowe, świeczki czy woski?
Ja wybieram wszystko! Nie wyobrażam sobie jesiennych wieczorów bez pięknie pachnącego domu.
Najbardziej uwielbiam zapach jabłka z cynamonem, czy połączenie olejku pomarańczowego z goździkowym. Zapachniało ŚWIĘTAMI!








Na koniec zostawiłam najcieplejsze "umilacze" jesiennych wieczorów, a mianowicie Piżama Kigurumi Jednorożec oraz Syreni Kocyk.
Dzięki nim, każdy wieczór staje się cieplejszy! 


Zamówiłam je w internetowym sklepie toys4boys.pl 

Toys4boys to sklep z oryginalnymi prezentami na każdą okazję. Znajdziecie tam wiele zaskakujących, śmiesznych oraz nietypowych gadżetów!
Nie wiem jak Wy ale ja już powoli szukam prezentów dla moich bliskich. Coraz bliżej Święta, dlatego warto pomyśleć o prezentach trochę wcześniej!






O syrenim kocu marzyłam już od dłuższego czasu, dlatego kiedy zobaczyłam go na toys4boys.pl, wiedziałam, że muszę go zamówić. Koc wykonany jest z miękkiej przędzy akrylowej, jest bardzo ciepły i bardzo przyjemny w dotyku. Czytanie książki czy oglądanie ulubionego serialu w towarzystwie tego koca staje się jeszcze piękniejsze! :)

















HIT numer 2! czyli kombinezon jednorożec! 
Od zawsze marzyłam aby zostać jednorożcem BUM! Moje kolejne marzenie właśnie się spełniło. Piżama dzięki, której wyglądam jak jednorożec to bardzo modne wdzianko, oczywiście to nie tylko jedyna moc jaką posiada! Dzięki niej każdy wieczór staje się cieplejszy! 

Piżama Kigurumi Jednorożec wykonana jest z cieplutkiego bardzo miłego w dotyku materiału (SuperSoft mikrofibra) . Całość zapinana jest na guziki fajnym rozwiązaniem okazał się być także ekspres, który znajduje się pod ogonkiem :).










Mała zmiana w jednorożca!














6 komentarzy:

  1. Heh ten kombinezon wygląda mega:) ciekawe czy wyszła bys w z nim na ulice :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodki jednorożec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienne wieczory najlepiej spędzać pod ciepłym kocykiem, z ciepła czekoladą i dobrą książką.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)