poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Freaky Vibes kolorowe etui od Etumi.pl [annakoper]




hej :)

dziś będzie to kolorowy post, tym razem chcę pokazać Wam nową kolekcję etui Freaky Vibes.

Znajdziecie ją na stronie etumi.pl 





Jest to sześć limitowanych etui które zostały zaprojektowane przez @etumi.pl

Cała paczka prezentuje się świetnie, wszystko było pięknie zapakowane a oprócz etui znalazłam także eko torebkę, długopisy, pocztówki, naklejki iiiiiii nawet znalazło się coś słodkiego.




Wiecie, że jestem straszną gadżeciarą i takie dodatki zawsze mnie cieszą. 🤩

Mam sporą kolekcje etui na telefon ale takich, mega kolorowych właśnie mi brakowało 🤩

Dzięki nim mój telefon wygląda świetnie a co najważniejsze jest dobrze zabezpieczony.



Co wyróżnia @etumi.pl

🦄 bogata oferta
🦄 autorskie kolekcje
🦄świetna jakość produktów
🦄precyzja druku UV

Jestem ciekawa który kolor etui spodobał Wam się najbardziej?













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)