wtorek, 16 sierpnia 2022

SMARTWATCH GARETT LADY JULIA RT SREBRNY, STALOWY - elegancja i funkcjonalność w jednym




 Hej 😊

Ostatnio na moim blogu mogliście przeczytać tylko recenzję kosmetyków, dziś, zupełnie inny post. Chcę pokazać Wam świetny gadżet, który ostatnio miałam okazje przetestować. Tak jak napisałam w tytule tego postu, ten zegarek to elegancja i funkcjonalność w jednym .

Jestem gadżeciarą i uwielbiam ładne rzeczy a ten zegarek właśnie taki jest. Uwielbiam go za to jak prezentuje się na dłoni i za to ile fantastycznych funkcji posiada.

Dla mnie zegarek to uzupełnienie całej stylizacji. Obecnie trochę zmieniam swój styl i nie zawsze mój sportowy smartwatch pasuje do mojego outfitu, dlatego tym razem zdecydowałam się na elegancki GARETT LADY JULIA w kolorze srebrnym ( w tym kolorze biżuterii najlepiej się czuję).





Jest to idealny pomysł na prezent ponieważ zegarek otrzymujemy w bardzo ładnym opakowaniu.. Model, który wybrałam jest bardzo lekki i idealnie prezentuje się na moim nadgarstku. Powiem szczerze, że trochę obawiałam się czy nie będzie zbyt duży ale jest idealny!





Super, że w zestawie otrzymałam także wymienny, czarny pasek wykonany z sylikonu. Jego wymiana to łatwizna. Oczywiście w zestawie otrzymujemy także ładowarkę.





SMARTWATCH GARETT LADY JULIA oprócz pięknego wyglądu ma wiele fantastycznych funkcji a co najważniejsze jest on kompatybilny z Android oraz iOS. Posiada dotykowy, kolorowy bardzo czytelny wyświetlacz. 




W aplikacji dostępnych jest wiele tarczy, codziennie możemy mieć inny zegarek i dostosować jego wygląd do naszego humoru czy stylu ubioru. Ja obecnie zdecydowałam się na czarno różową tarczę, uwielbiam taki minimalistyczny styl. Wiecie, że jestem fanką Świąt Bożego Narodzenia, w tej aplikacji jest tyle pięknych wzorów, że już nie mogę doczekać się zimy.


 


W aplikacji także możemy ustawić sobie z czego chcemy otrzymywać powiadomienia. Dla mnie najważniejsze to oczywiście powiadomienia o połączeniach, wiadomościach. Te funkcje najbardziej przydają mi się w pracy oraz  podczas jazdy samochodem.  




Sportowe tryby i wbudowane funkcje takie jak ciśnieniomierz, pulsoksymetr czy pulsometr idealnie sprawdzają mi się podczas aktywności fizycznej. Oczywiście najczęściej wybieram jazdę na rowerze ale do wyboru mamy także pływanie, jogging i wiele wiele innych, każdy znajdzie coś dla siebie.






  A co najważniejsze, po każdym treningu możemy sprawdzić raport!  Oczywiście ten zegarek posiada także funkcję liczenia spalanych kalorii oraz liczy zrobione przez nas kroki.




Kolejną świetną funkcją są informacje pogodowe, ja zazwyczaj sprawdzam je na telefonie, teraz oszczędzam swój czas bo wystarczy, że spojrzę na zegarek.






Wiecie co było dla mnie dużym zaskoczeniem? Funkcja latarki- super pomysł.

Moim zegarkiem mogę także sterować aparatem oraz muzyką w telefonie. Mogę odtwarzać, przewijać i nawet regulować głośnością odtwarzanych utworów.

Ja jestem zachwycona tym ile świetnych funkcji mieści się w tak małym urządzeniu.






Jeżeli szukacie zegarka dla siebie to zachęcam Was do zajrzenia na stronę   garett.com.pl

 

Oprócz zegarków znajdziecie tam także np. gadżety beauty, słuchawki bezprzewodowe czy głośniki.





Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy KOPER20

Z nim otrzymacie 20% rabatu na wszystkie nieprzecenione produkty Garett Electronics w tym wszystkie nowości, jest do końca września.




Jak podoba się Wam mój nowy SMARTWATCH?  






1 komentarz:

  1. Jeszcze nigdy nie mialam smartwatch'a a jestem bardzo ciekawa. Moze poprosze Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)