poniedziałek, 19 września 2022

Zdrowy i piękny uśmiech ! Szczoteczka soniczna do zębów WhiteWay WW-Sonic [annakoper]

 




Hej 😊

Zdrowy i piękny uśmiech to marzenie każdego z nas.

Jakiś czas temu otrzymałam możliwość przetestowania sonicznej szczoteczki WW-Sonic . Jest to nowa jakość w codziennej higienie jamy ustnej.
Nigdy wcześniej nie używałam elektrycznych ani sonicznych szczoteczek.

Szczoteczka WW-Sonic z technologią soniczną zapewnia optymalne czyszczenie powierzchni zębów i przestrzeni międzyzębowych, które są niedostępne dla tradycyjnych szczoteczek.


WW-Sonic posiada generator fal dźwiękowych, który wytwarza od 31000 do 48000 wibracji na minutę. Włosie szczoteczki precyzyjnie i skutecznie usuwa: płytkę nazębną, kamień, przebarwienia masuje dziąsła nadając zębom zdrowy i biały uśmiech.









Szczoteczka ma bardzo delikatne włosie, mycie nią zębów to sama przyjemność. Oprócz tego, że szczoteczka świetnie oczyszcza zęby to jeszcze pięknie wygląda. Ja zdecydowałam się na kolor różowy, oczywiście dostępne są także inne kolory szczoteczek.







W zestawie otrzymujemy
💕Szczoteczkę
💕2 końcówki
💕ładowarkę indukcyjną
💕instrukcję obsługi







Szczoteczka posiada aż 5 trybów pracy:
🦷Clean – tryb codziennego czyszczenia zębów
🦷White – tryb wybielający do usuwania nalotu (szczególnie po kawie i papierosach)
🦷Polish – tryb rozjaśniania i polerowania zębów
Massage – tryb oczyszczania z łagodnym masażem dziąseł
🦷Sensitive – tryb łagodnego oczyszczania wrażliwych zębów i dziąseł.









Mam dla Was niespodziankę! Kod rabatowy: anna
Dzięki niemu otrzymacie aż 35% rabatu!

A Ty z jakiej szczoteczki obecnie korzystasz?





Szczoteczkę otrzymałam w ramach współpracy barterowej z firmą  WhiteWay











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)