sobota, 25 lutego 2023

Treaclemoon - kremy do rąk, które zmieszczą się do każdej torebki / [annakoper]




 Jestem bardzo ciekawa jaki kosmetyk nosicie zawsze przy sobie w torebce? 

Ja oprócz pomadki zawsze przy sobie mam jakiś krem do rąk. 


Uwielbiam kremy do rąk w poręcznych opakowaniach, które zmieszczę w każdej kosmetyczce czy najmniejszej torebce.




Ostatnio otrzymałam przesyłkę od @treaclemoonpolska a w niej, dwa kremy do rąk oraz żel pod prysznic. 


Muszę Wam powiedzieć, że nigdy wcześniej nie słyszałam o marce @treaclemoonpolska dlatego tym bardziej cieszę się, że mam okazje używać ich produkty. 




Kremy do rąk otrzymałam w dwóch wersjach zapachowych

🏝🥥MOJA WYSPA KOKOSOWA

💋💗MALINOWY POCAŁUNEK


Wersja kokosowa odżywia naprawia i wzmacnia dłonie oraz paznokcie. W swoim składzie posiada olejek Makadamia oraz z dzikiej wiśni. Natomiast wersja malinowa w swoim składzie posiada olejek migdałowy. 


Kremy oprócz tego że przepięknie pachną to świetnie nawilżają suchą skórę dłoni a to wszystko za sprawą naturalnych ekstraktów z owoców. I jeszcze te piękne, kolorowe opakowania, które bardzo przyciągają uwagę😍 Kremy mają super konsystencje i bardzo szybko się wchłaniają.




Ich opakowania wykonane są w 100% z odzyskanego z mórz i oceanów plastiku , posiadają nawet certyfikat POP ( prevent ocean plastic). Produkty tej marki są wegańskie a co najważniejsze nie są testowane na zwierzętach.



Kosmetyki @treaclemoonpolska znajdziecie min. w

 @hebe.polska 

@rossmannpl

@kontigo

@douglas_polska


Którą wersje kremu wybrałabyś dla siebie? 🤔


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)