niedziela, 2 kwietnia 2023

FAKTORIA PERFUM - FRANCUSKIE ZAPACHY W SUPER CENACH

 




Jeżeli tak jak ja lubicie perfumy, to koniecznie musicie zajrzeć na @faktoria_perfum



Firma oferuje nam zamienniki znanych perfum, są dostępne w trzech różnych pojemnościach :
35ml, 55ml, 105ml.


Uwielbiam ładnie pachnieć i nie mam jednego ulubionego zapachu perfum. Obecnie moja kolekcja jest bardzoooo duża i cały czas się powiększa. Bardzo lubię oryginalne perfumy ale czasami po prostu jest mi szkoda pieniędzy, dlatego wtedy sięgam właśnie po zamienniki perfum.






 Perfumy @faktoria_perfum znam już od ponad roku i mam kilka zapachów, które zamawiam cały czas. Tym razem otrzymałam zestaw prezentowy, w którym znalazło się 6 wybranych przeze mnie perfum o pojemności 35 ml. 

Obecnie taki zestaw kupicie w promocyjnej cenie!






Cena takiego zestawu to 129,50zł

202 i 225 to moje ulubione zapachy, według mnie są identyczne jak oryginalne perfumy! Nowością jest dla mnie 214, przyznam się, że nie znam tego zapachu ale trafiłam z nim idealnie. Tym razem wybrałam także trzy męskie zapachy, dla mojego taty.



Wybrałam następujące perfumy:




























A Ty jakich perfum obecnie używasz?








Materiał reklamowy
Współpraca barterowa z @faktoria_perfum







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)