piątek, 27 października 2023

Czar Ziół czyli herbaty dobre na wszystko! [annakoper]




Uwielbiam sezon jesienno zimowy, to właśnie wtedy piję najwięcej herbat i różnych naparów ziołowych.  Uwielbiam robić moje zimowe herbaty z goździkami, pomarańczą i miodem ale ostatnio coraz częściej sięgam też po herbaty od marki CzarZiół.







Herbata dobra na wszystko! W ofercie sklepu znajdziemy wiele ciekawych propozycji, ja zdecydowałam się na trzy. 
 
 Herbatka na dobry sen, bo przecież trzeba się wyspać 😴 kiedy już się wyśpię będę potrzebowała dużo energii aby jakoś przetrwać dzień 💪🏼 a na koniec coś słodkiego bez dodatkowych kalorii. Brzmi świetnie, prawda?







Herbatę na dobry sen stosuję zawsze wieczorem, dzięki swoim składnikom pozwala mi się wyciszyć i odprężyć po ciężkim dniu. W swoim składzie zawiera lawendę, szyszki chmielu, melisę oraz kozłek lekarski. 








Herbata sylwetka fit, to moja ulubiona, zawsze piję ją kiedy mam ochotę na coś słodkiego. W swoim składzie zawiera skórkę pomarańczy, miętę, truskawkę, banana a nawet kokos. Te wszystkie składniki dają idealny smak.  









Herbata na energię w swoim składzie zawiera guarane, rozmaryn i dodatkowo skórkę granatu. Jej zapach i smak jest niesamowity!  W ostatnim czasie staram się zrezygnować z picia dużej ilości kawy, dzięki tej herbacie udaje mi się :) 
 








Uwielbiam smak tych herbat, dodatkowo są bardzo aromatyczne a co najważniejsze w 100 % naturalne!









Dziękuję @czar.ziol 

#prezent








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)