sobota, 18 listopada 2023

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI / ZRELAKSUJ SIĘ! PureBeauty / RECENZJA STARS FROM THE STARS - Regenerująca maska do ciała / [annakoper]

 






Moja współpraca z marką PureBeauty trwa już od bardzo dawna, za każdym razem kiedy otrzymuje te piękne kolorowe pudełka jestem bardzo szczęśliwa.

Oprócz tego, że mogę testować naprawdę sporo kosmetyków, to dodatkowo mam możliwość poznawania nowości kosmetycznych, które dopiero pojawiają się w sklepach. 







W ostatnim pudełku, zrelaksuj się otrzymałam wiele ciekawych kosmetyków, przyszła pora aby przedstawić Wam moje ulubione produkty z tej edycji. Pierwszym z nich jest, regenerująca maska do ciała marki STARS FROM THE STARS.

 




W sezonie jesienno-zimowym jeszcze bardziej staram się dbać o moją skórę dlatego w mojej wieczornej rutynie pielęgnacyjnej, nie może zabraknąć balsamu do ciała. Ta maska od STARS FROM THE STARS to produkt idealny dla mnie.




Bardzo spodobało mi się opakowanie tego produktu, ta kosmiczna grafika jest cudowna! Dodatkowo na opakowaniu znajdziemy wszystkie najważniejsze informacje o produkcie. 











Jest to kosmetyk, którego  aż 97% składników ma pochodzenie naturalne a co najważniejsze posiada certyfikat Vegan Society. W składzie znajdziemy między innymi, olej z awokado,  ekstrakt z księżycowego kaktusa, oraz lawendę. Te wszystkie składniki mają działać kojąco, nawilżać naszą skórę a dodatkowo łagodzić podrażnienia. Jest to idealny produkt dla skóry suchej, szorstkiej oraz wymagającej regeneracji po całym dniu. Stosuję go zazwyczaj wieczorem, przed snem ale często w ciągu dnia używam go zamiast kremu do rąk. Bardzo szybko się wchłania, pomimo tego, że jego konsystencja jest bardzo treściwa, a co najważniejsze?  Nie pozostawia na skórze nieprzyjemnej, lepiej warstwy. Zapach maski moonbeam pomimo tego, że jest dość intensywny to jak najbardziej odpowiada mi. Czuć w nim subtelną nutę lawendy, a ja kocham wszystko co lawendowe. 


Nie wiem jak Wy ale ja czasami już po pierwszym użyciu kosmetyku wiem, czy zostaje ze mną na dłużej czy odpuszczam sobie dalsze testowanie. Tak właśnie było w tym przypadku, już po pierwszym użyciu wiedziałam, że na pewno kupię ten produkt ponownie. 

Ta regenerująca maska bardzo dobrze nawilża i sprawia, że moja skóra jest miękka a wszystkie suche miejsca znikają w ekspresowym tempie. Suche łokcie, kostki i kolana, już nie mam tego problemu. To co obiecuje producent jest prawdą! Jestem bardzo ciekawa czy są także dostępne inne wersje zapachowe tej maski, koniecznie muszę to sprawdzić.











Produkt otrzymałam w pudełku z kosmetykami od PureBeauty
[ współpraca barterowa ] 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)