czwartek, 22 lutego 2024

PureBeauty i MIXA BOX - kosmetyki idealne do skóry wrażliwej. CERAMIDE PROTECT / Openbox przesyłki !





Od jakiegoś czasu mam okazję testować produkty @mixa_polska a to wszystko dzięki @purebeauty_pl ponieważ otrzymałam ten cudowny MIXA BOX.

Markę Mixa znam od wielu lat, często kupuję ich produkty, te do pielęgnacji ciała jak i do twarzy.
Jednak tych kosmetyków jeszcze nie używałam, cieszę się, że dzięki PureBeauty mam okazję poznawać nowe produkty.

 CERAMIDE PROTECT to nowa linia kosmetyków Mixa, które mają za zadanie poradzić sobie z problemami skóry, takimi jak: szorstkość, suchość, podrażnienia, a nawet swędzenie. Ich bezzapachowe formuły idealnie sprawdzą się u osób, które nie mogą bądź nie lubią używać perfumowanych kosmetyków. W mojej pielęgnacji znajdują się kosmetyki, których zapachy są intensywne, słodkie ale często zdarza się, że sięgam także po bezzapachowe produkty.  

W pudełku znalazłam cztery kosmetyki, dzięki którym mogłam jeszcze lepiej zadbać o moją skórę, która w ostatnim czasie była dość przesuszona. 







Uwielbiam pudełka od PureBeauty, zawsze są pięknie zapakowane i dodatkowo znajdują się w  nich ulotki, na których umieszczono wszystkie najważniejsze informacje o kosmetykach. 











Bardzo cieszę się, że otrzymałam ten box i mogłam zacząć używać tych kosmetyków, dzięki nim moja skóra wygląda zdecydowanie lepiej. Niestety moja skóra w okresie jesienno zimowych staje się bardzo przesuszona, dodatkowo ostatnio trochę ją zaniedbałam ponieważ przestałam stosować balsamy do ciała, piłam także bardzo mało wody. Muszę przyznać, że dzięki temu, że otrzymałam te kosmetyki zmotywowało mnie to aby na nowo wprowadzić do mojej rutyny pielęgnacyjnej dodatkowe produkty i zadbać o moją skórę. Nie ukrywam, że byłam ich bardzo ciekawa tym bardziej, że czytałam wiele pozytywnych opinii na ich temat. 

  Balsam do ciała trzymam przy łóżku, nie wyobrażam sobie zasnąć bez wcześniejszego nałożenia go na moją skórę. Cieszę się, że wróciłam do tego ponieważ już widzę sporą zmianę w wyglądzie mojej skóry.  Krem do rąk jest ze mną wszędzie, zabieram go nawet do pracy. Natomiast kremy stoją w łazience, są tak sporej pojemności, że z wielką przyjemnością dzielę się nimi z moją mamą. Obie jesteśmy zauroczone to jak poprawiły stan naszej skóry. 




🤍 Balsam do ciała Mixa Ceramide Protect






Jest to produkt, który wspiera barierę ochronną skóry i dodatkowo chroni ją przed suchością nawet przez 24h. W swoim składzie zawiera wiele składników aktywnych takich jak ceramidy, lipidy oraz glicerynę. Balsam jest bezzapachowy, szybko się wchłania a co najważniejsze bardzo nawilża moją skórę. Uwielbiam go używać, ponieważ nie pozostawia tłustego filmu na skórze, chwilę po jego nałożeniu bez problemu mogę założyć piżamę i nie czuję żadnego dyskomfortu. Uwielbiam balsamy do ciała właśnie w takich opakowaniach, ten dozownik bardzo ułatwia użytkowanie kosmetyku. Wiecie, że ta butelka została wykonana z plastiku z recyklingu! Produkt został testowany na skórze wrażliwej oraz pod kontrolą medyczną.








          🤍 Krem do rąk Mixa Ceramide Protect.





Ten krem do rąk uratował moje przesuszone dłonie. Nie wiem czy tylko ja tak mam, że nawet jak jest zimno to zapominam o rękawiczkach? Całe szczęście, że za oknem już prawie wiosna. Ten krem natychmiastowo łagodzi oraz chroni skórę. Jest hipoalergiczny dlatego świetnie sprawdzi się nawet do skóry wrażliwej. Jest on bezzapachowy, wchłania się błyskawicznie, a skóra po jego użyciu jest cudowna w dotyku. W swoim składzie zawiera ceramidy oraz glicerynę. 








I na koniec dwa kremy o dość sporej pojemności. Bardzo lubię takie wielofunkcyjne produkty, jeden kosmetyk a mogę go używać do twarzy, ciała oraz dłoni.




🤍 Krem ochronny Mixa Ceramide Protect




To kosmetyk także jest bezzapachowy, idealnie sprawdzi się do skóry bardzo suchej i wrażliwej. Ma nietłustą formułę, która szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. W jego formule znajduje się 10% kompleks składników odżywczych, ceramidy, skwalan oraz gliceryna. Oprócz tego, że świetnie nawilża to dodatkowo wspiera barierę ochronną skóry. Używam go do całego ciała jak i do twarzy. 








🤍 Multifunkcyjny krem Mixa Urea Cica Repair+





Kolejny świetny produkt, jednak on posiada już delikatny zapach. Redukuje szorstkość, łuszczenie się skóry ale dodatkowo regeneruje ją. Posiada formułę z 10% kompleksem składników aktywnych takich jak mocznik oraz niacynamid. Konsystencja tego kremu jest dość gęsta ale pomimo tego bardzo szybko się wchłania. Ten krem bardzo dobrze poradził sobie z moimi przesuszonymi kostkami, łokciami oraz kolanami.










Są to kosmetyki idealne dla każdej skóry ale przede wszystkim tej wrażliwej i wymagającej. Dlatego jeżeli szukacie produktów, które pomogą Wam jeszcze lepiej zadbać o Waszą skórę to bardzo zachęcam do ich przetestowania.

















                         Box z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy z PureBeauty










Mixa / PureBeauty / Box kosmetyczny / Kosmetyki do pielęgnacji / Pielęgnacja ciała / Bodycare










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)