środa, 20 marca 2024

#1 ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI PUREBEAUTY - KOBIECA MOC / recenzja BEAUTE MARRAKECH - OLEJ Z CZARNUSZKI





Hej :)
Jakiś czas temu mogliście zobaczyć całą zawartość pudełka KOBIECA MOC, które otrzymałam od  PureBeauty.


 Jak zawsze wybrałam kilka produktów, które trafiły na moją listę ulubionych kosmetyków. 


 
Pierwszym ulubieńcem stał się olej z czarnuszki, jest to produkt firmy BEAUTE MARRAKECH, wybrałam ten produkt nie tylko dlatego ponieważ jest w 100% naturalny ale także dlatego ponieważ mogę używać go do twarzy, ciała ale także do włosów. A ja uwielbiam produkty, które mają wiele zastosowań.  





Dzięki swoim właściwościom przeciwzapalnym zapobiega powstawaniu niedoskonałości skóry, dodatkowo łagodzi oraz koi zmiany skórne. Jak najbardziej z tym muszę się zgodzić, w ostatnim czasie na mojej buzi wyskoczyło kilka niedoskonałości i ten olej pomógł mi w szybszym pozbyciu się ich. 

Jest to produkt w 100% naturalny, tłoczony na zimno oraz odpowiedni dla wegan. Skutecznie wygładza i nawilża skórę, poprawia gospodarkę lipidową skóry, ograniczając produkcję sebum. Wzmacnia cebulki włosów, zapobiega ich nadmiernemu wypadaniu, jak również pomaga eliminować łupież. Polecany także do masażu ciała. Jeden kosmetyka a tak wiele zastosowań!


 Najczęściej  stosuje go podczas wykonywania  masażu twarzy, sprawdza się do tego świetnie. 
Bardzo dbam także o moje włosy, olejowanie ich to musthave! Ten olej bardzo lubię stosować na końce moich włosówdodaję go także do odżywek. Włosy dzięki niemu są bardziej miękkie i lśniące.








Olej znajduje się w opakowaniu z pipetą, co bardzo ułatwia jego aplikację. Ciemna butelka chroni kosmetyk przed promieniami słonecznymi, dzięki czemu olej dłużej zachowuje swoje właściwości. 

Jedyne do czego mogę się przyczepić to zapach, ponieważ jest on dość specyficzny i raczej nie każdemu przypadnie do gustu. Nie będę ukrywała, że na początku trochę mi przeszkadzał. Jednak po pewnym czasie zaczęłam nawet go lubić.









 Świetny produkt, który możemy używać na wiele sposobów, jak najbardziej polecam!





Kosmetyk otrzymałam w boxie kosmetycznym PureBeauty w ramach współpracy barterowej












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)