poniedziałek, 20 czerwca 2011

Bethel... Duchowa Rewolucja !!!!!

Wczoraj w Zduńskiej Woli odbył się koncert najlepszego zespołu na świecie, czyli Bethel, dla mnie był to 2 ich koncert, na którym miałam okazję już być... Było świetnie, normalnie cudownie, pomimo tego, że miałam problem z aparatem, zbuntował się i nie chciał robić zdjęć... bateria xd . Całe szczęście, że na sam koniec udało zrobić mi się chociaż kilka zdjęć, nie są rewelacyjnej jakości, no ale pamiątka zawsze jakaś jest.












Idąc już do samochodu, zauważyłam na tablicy ogłoszeń plakat informujący o ich koncercie w naszym mieście. Anka jak to Anka wpadła na świetny pomysł... ,,wezmę go sobie na pamiątkę,, i tak właśnie zrobiłam, Anna M pilnowała żeby nikt mnie nie dopadł a ja zerwałam plakat... i szczęśliwa wróciłam do domu. Generalnie cieszyłam się jak małe dziecko, które dostało cukierka. :) Aaaaa oczywiście kupiłam też płytę, jakbym mogła jej nie kupić.










Serce dygocze dygu, dygu, daj.... noooo jak GO zobaczyłam to dygotało mi i to bardzoooooo !!!! ale nie powiem, którego ,,GO,, ;p

Ostatnio zaniedbałam mojego bloga, kożystając z okazji, że jest okropna pogoda, posiedzę w domu i nadrobię zaległości w pisaniu. Mam już kilka ,,projektów,, i mam zamiar je dzisiaj zrealizować. A teraz idę na TV z kawą i żelkami, które znalazłam dzisiaj... dawno temu odłożyłam je na ,,czarną godzinę,, na wypadek gdybym miała atak niedocukrzenia ( nie wiem jest takie słowo ? hmm xd ) mniejsza z tym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)