sobota, 18 czerwca 2011

Nowy? raczej nie, nie !!!




Po przemyśleniu kilku dosyć ,,ważnych,, rzeczy doszłam do wniosku, że raczej nie zakładam nowego bloga. Dlaczego ? hmmm stwierdziłam, że zostaję na tym, tu będzie wszystko, czyli całe moje życie... może nie całe ale wiecie o co mi chodzi...

Wczoraj spędziłam 30 minut na poszukiwaniu pewnego magazynu, dokładnie Fashion Magazine. I okazało się, że jest świetny, wszystko co najważniejsze w jednej gazecie.. cudo
Myślę, że opiszę kilka bardzo ciekawych artykułów, są naprawdę godne uwagi...
A teraz zbieram się bo jadę z Nelcią do weterynarza, coś dzieje się jej z oczkami, i nie wygląda to najlepiej...



pozdrawiam Anna Maria Antonina =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)