poniedziałek, 18 lipca 2011

blaaaaa...




Dzisiaj zrobiłam kilka ,,oryginalnych,, pierścionków oraz innych pierdółek...
jak wiadomo lubię się wyróżniać, i lubię dosyć dziwne rzeczy, dawniej kiedy prowadziłam bloga dodawałam zdjęcia moich ,,zwariowanych,, kolczyków... niestety zmieniłam później ,,tematykę,, mojego bloga więc je skasowałam.

a powracając do dzisiejszych pierdółek hmmm
wyszły tak jak chciałam czyli są inne niż to co mają wszyscy...

nic już nie piszę bo mi się nie chce, więc dodaję zdjęcia :)




co do bobasa, haha mam go już jakieś hmmm 12-14 lat i zawszę mam go w torbie, a teraz będzie u mnie na paluchu haha


i reszta, kolczyki ...

aaa i jeszcze coś w stylu hmm przypinek, dopinek nie wiem jak to nazwać... może najprościej haha agrafka+koraliki czaszki...


Jestem teraz na etapie fascynacji różnymi pierdzionkami ( czyli pierścionki )
znalazłam w internecie coś co spodobało mi się tak strasznie strasznie strasznie... mam nadzieję, że kiedy już będę w Toruniu wyszukam takie cudeńka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)