środa, 13 maja 2015

KOLOROWE SOCZEWKI - OPTYK ROZMUS



Cześć kochani ;)

Ten post miał pojawić się już wczoraj niestety zaplanowałam sobie, że pojawi się w nim także filmik. Niestety od wczoraj nie mogę wgrać filmiku na YT. Nie mam pojęcia dlaczego. Stwierdziłam, że nie będę czekać dłużej i najpierw opublikuję post a filmik pojawi się później o ile YT zacznie ze mną współpracować.


Dzisiejszy post będzie skierowany do fanów szkieł kontaktowych. Pewnie wiele z Was wie, że sama uwielbiam eksperymentować z wyglądam i często zmieniam kolor oczu. Niestety mam sporą wadę wzroku i bez okularów albo soczewek bardzo źle widzę. Wiadomo często się nudzę bo przecież ile można nosić tę samą parę okularów. Jeśli chodzi o mój naturalny kolor oczu najchętniej bym go wymieniła na inny hahah ;). Niestety jest to niemożliwe więc dlatego najczęściej sięgam po kolorowe soczewki.






Aktualnie mam okazję testowania soczewek od OPTYKROZMUS.pl i podzielenia się z Wami moimi doświadczeniami.  







Oczywiście przed zamówieniem soczewek koniecznie musicie udać się do okulisty. Ja niestety na początku mojej ,,kariery soczewkowej,,   eksperymentowałam i narobiłam sobie dużych problemów. Teraz regularnie odwiedzam okulistę i jeszcze bardziej dbam o moje oczy. Wiadomo oczy są najważniejsze więc trzeba o nie dobrze dbać, innym niestety nie dostaniemy.
Obecnie możemy kupić soczewki w wielu szalonych wzorach, kolorach oraz rozmiarach. Możemy w ciągu kilku chwil zmienić swój wygląd. Ja zdecydowałam się na soczewki ColourVue Big Eyes Evening Grey w rozmiarze 15mm oraz ColourVue Big Eyes Pretty Hazel w rozmiarze 14mm.

Są to soczewki, które są bardzo widoczne i daję lekko ,,przerażający,, efekt. Oczywiście mi się to podoba i zdecydowanie lepiej się czuję kiedy moje spojrzenie jest bardziej wyraziste.









Soczewki Kontaktowe ColourVue Big Eyes Pretty Hazel








Średnica tych soczewek jest większa od naszej naturalnej tęczówki, wynosi 14 mm. Ich kolor to bardzo ciemny brąz, który mi osobiście bardzo się podoba. Obwódka soczewki jest czarna co jeszcze bardziej podkreśla spojrzenie. Na zdjęciu zauważycie, że pomimo tego, że mam soczewki widać mój naturalny kolor tęczówki. Nie przeszkadza mi to zbyt mocno jednak wydaje mi się, że te soczewki lepiej będą wyglądać u osób z ciemnymi oczami.
 Uwielbiam ten ,,wzór,, płatków na soczewce.  
Jeśli jesteś osobą, która lubi wyróżniać się z tłumu ten wzór i kolor będzie dla Ciebie idealny.  Te soczewki doskonale sprawdzą się także jako element kostiumu. 















Kolorowe Soczewki Kontaktowe ColourVue Big Eyes Evening Grey







I tu zaczyna się wielkie WOW! Są to soczewki w rozmiarze 15mm, które sprawią, że będziemy wyglądać jak lalki. Serio kiedy założyłam te soczewki to było moje pierwsze skojarzenie. Ten rodzaj soczewek miałam już dawniej jednak były one w kolorze niebieskim oraz zielonym. Nie będę ukrywać, że najlepiej czuję się w tych szarych. Super podkreślają mój naturalny kolor tęczówki a dzięki zewnętrznej obwódce moje oczy wydają się być większe.  Soczewki  Evening Grey są bardzo cieniutkie i niestety często zwijały się i  na początku miałam małe problemy z ich założeniem. Jednak po pewnym czasie zakładanie soczewek nie sprawiało mi żadnych problemów. 















 Na stronie OPTYKROZMUS.pl znajdziecie wiele innych soczewek. Różne rodzaje, kolory i marki, każdy znajdzie idealne soczewki dla siebie. 









(W filmiku, który mam zamiar udostępnić będziecie mogli lepiej zobaczyć soczewki.
Trzymajcie kciuki żeby YT wgrał mi filmik! ;) )








21 komentarzy:

  1. te drugie mi się bardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są, też mam jedne soczewki kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają na oku :) interesujace

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są świetne ;)

    u mnie konkurs :)
    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja noszę jak na razie zwykłe soczewki ale muszę kiedyś sobie zamówić kolorowe te szare wydają mi się genialne
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa recenzja.
    Kolory tych soczewek sa naprawde swietne, nawet moge rzec ze naturalnie wygladaja.
    Ja niestety żałuje ze nie moge wgl takich rzeczy używać :(
    Pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem soczewkomanką, ale chyba nie mam w sobie dość odwagi by się skusić na kolorowe :P Chociaż nie powiem, wyglądają super :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze wiedzialam, ze wkladanie soczewek byloby dla mnie ciezkie. Dobrze, ze mam niezly wzrok :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. drugie lepsze, pierwsze nie pokrywają Ci tęczówki ;d
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/the-first.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie, tylko co ja mamie powiem, :D He he piękniejsza się niestety nie zrobię, ale przyznam, że uwielbiam takie eksperymenty, tylko w moim przypadku posunęłabym się za bardzo w ciemne klimaty. Cudny blog, pełen uczucia i Pani.
    Zapraszam w moje skromne progi.
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zastanawiałam sie nad soczewkami ale balabym sie je zakladac, aczkolwiek te 2gie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja noszę soczewki ale zwykłe. Zastanawiałam sie nad zielonymi ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te drugie wspaniale się prezentują! :**
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Cię, że udało Ci się założyć soczewki, mi mój okulista dał na przetestowanie 5 soczewek, a udało mi się założyć... tylko jedną. Ugh, muszę się nauczyć, Twoje oczka wyglądają w nich ślicznie!

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie założę soczewek, wolę już nosić okulary :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Próbowałam tych soczewek i uważam, że dają naprawdę świetny efekt. Ostatnio trafiłam za to na promocję freshlook dimensions i zamierzam też wypróbować. Zobaczymy czy producent nie kłamał :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile można użytkować jedna parę soczewek?

    OdpowiedzUsuń
  18. Oko wygląda super. Fajnie postawić na takie soczewki według mnie. Całkiem ciekawą opcją jest też laserowa korekcja wzroku, nie wiem czy ktoś z was już się w takich rzeczach interesował. Dzięki takiemu zabiegowi można wyleczyć swoją wadę wzroku i zrezygnowac z soczewek, czy tez okularów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na co dzień noszę okulary i nigdy nie miałem soczewek, ale te kolorowe bardzo mnie ciekawią. Super opcja na szybką i nietrwałą zmianę koloru oczu.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)