środa, 27 lipca 2011

Jestem w Toruniu... ;)

Hmmm tak wiem wiem miałam wczoraj dodać notkę, ale jakos nie miałam ochoty na pisanie...

Jak już wszyscy wiedzą jestem w Toruniu... pomimo tego, że jest tutaj bardzo fajnie, to i tak już tesknię za domem, swoim łóżkiem, pokojem...
Co do zakupów... kupiłam cuuudne rzeczy, np 2 sukienki, których początkowa cena wynosiła 150zl a ja kupiłam je za 40zł oplacalo się bo wyglądam w nich bardzo fajnie, i inaczej niż zwykle ; ) ( jak już wrócę do domu, to dodam zdjęcia moich ,,pamiątek,, z Torunia )

Dzisiejsza pogoda w Toruniu jest fatalna, pada, jest zimno brrrrr.... masakra
Rano poszłam tylko na male zakupy, żeby kupić coś do jedzenia, i czekam aż przestanie padać...
Dobrze, że Michał zostawił laptopa, to chociaż mogę trochę pobuszować w internecie, i wreszcie dodać coś na bloga.

aaaaaaa bardzo bardzo dziękuję za wczorajsze życzenia, jedna osoba zaszokowała mnie tym, że pamiętała i moich imieninach... = *

plany sie troszkę zmieniły, Misiek wraca już jutro, a do domu jedziemy w sobotę...
szczerze... cieszę się, że tak wyszło.

Dobra, to się nagadalam haha .... później pewnie coś napiszę, no chyba, że przestanie padać i pójdę trochę na miasto ; P


Paaaaa : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)