piątek, 22 lipca 2011

Kupione..


Dzisiaj wreszcie zamówiłam moje ulubione perfumy... nie mogłam ich wcześniej znaleźć ponieważ żadna drogeria w Polsce już nie miała ich w swojej sprzedaży.
Jakieś 4 lata temu pierwszy raz kupiłam próbki tych właśnie perfum, były przy jakiejś gazecie. Najpierw kupiłam różowe, zakochałam się w tym zapachu, jest taki hmm dziewczęcy, lekko słodki uuuuuwielbiam... Później szukałam niebieskiego, ten jest zupełnie inny, bardziej mocny. W ciągu tych 4 lat miałam już 3 flakoniki różowych i 2 niebieskich perfum.
Jak już mówiłam, perfumy zostały wycofane ze sprzedaży więc od jakiś 2 lat nie miałam możliwości nawet popsikać się testerem w sklepie... Aż tu nagle coś mnie naszło żeby sprawdzić czy może czasem są na allegro ( wcześniej ich nie było) i szok, normalnie SZOK... sąąąąąą !!!! radocha jak nie wiem co :)

5 minut temu je zamówiłam... niestety paczka prawdopodobnie dojdzie w poniedziałek, wtedy kiedy będę w Toruniu...


Hmmm jeśli chodzi o siostry Olsen, jestem ich fanką już od wielu wielu lat...
Zaczęło się od oglądania serialu ,,Full House,, kiedy to jeszcze byłam małą dziewczynką.





Później przyszedł czas na oglądanie ,,Jak Dwie Krople Wody,, uwielbiałam ten serial, leciał z tego co pamiętam na... MiniMaxie ( teraz ZigZap, czy jakoś tak)



Teraz siostry Olsen inspirują mnie swoimi strojami, i tym jak wyglądają. Wyróżniają się, są odważne, nie boją się eksperymentować ze swoim wyglądem. Czyli trochę jak ja.. ;P




Ich styl składa się między innymi z...

- obcisłe spodnie
- duże, luźne swetry
- długie tuniki, w ciemnych barwach
- dopasowane marynarki
- kamizelki np. futrzane
- wysokie szpilki, buty na platformie, sandałki, rzymianki
- bezkształtne wzorzyste sukienki, hipisowskie
- okulary, duże zakrywające pół twarzy, lenonki, ray bany
a na zakończenie...
- czerwona szminka + mocno zaznaczone oko ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)