niedziela, 31 lipca 2011

Kolejne zdjęcia...

Teraz pokażę miejsca, które są baaardzo ciekawe...

Najlepsza restauracja, najlepsze jedzenie iiiii pyszna kawa, a do tego przystojni kelnerzy ...


okulary love... o_O


Masa cudnych ciuchów... ale dla facetów ^^


Fontanna przed rynkiem, podobno kiedy jest strasznie gorąco można się tam ,,kąpać,, no wiecie o co chodzi ;d




Teatr, bardzo pomysłowo został zrobiony ten budynek.



Jak wiadomo jestem kobietą, a kobiety zwracają uwagę na mężczyzn ( przynajmniej niektóre) więcccc jak pewnie się domyślacie znalazłam takiego jednego ^^
dobrze ubrany, wysoki, i miał moje okulary okulary ... normalnie nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam kilka zdjęć, generalnie mało widać, no ale są... (pewnie teraz sobie myślicie ,, Ale z niej zdesperowana wariatka,, hahaha ) mam chociaż pamiątkę co nie ;) hah





oczywiście to nie wszystkie ciekawe miejsca jakie znajdują się w Toruniu... żeby nie było ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)