niedziela, 31 lipca 2011

Hmmm Zoo...

Hmmm będąc w Toruniu odwiedziłam też mini ZOO.
Jak wiadomo, mam bzika na punkcie zwierzaków, zakochałam się w każdym, nie ważne czy był to niedźwiadek, małpka, czy jakiś jaszczur haha..
Było tam cudownie, miałam ochotę wypuścić albo zabrać wszystkie pozamykane zwierzaki, bidulki tak siedziały w tych klatkach i słyszałam jak wołały ,, Wypuść nas !!! ,, hmmm ;_; smutne.
Oczywiście w samym zoo zrobiłam coś ok 200 zdjęć, praktycznie każdy krok został uwieczniony na zdjęciu...




On był cudowny, chciałam się do niego przytulić ale niestety był odgrodzony szklanymi ścianami...


Ich nie lubię, jakoś wolę inne zwierzęta...




Małpiszonek był najfajniejszy, chcę takiego ...



Stałam przy tej ,,klatce,, chyba z 30 minut ...






a na koniec trafiłyśmy na alpaki, miałyśmy szczęście bo 2h przed naszym przyjściem urodził się malutki alpaczek aaaajjjj słodziak ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)