wtorek, 12 lipca 2011

Malowanie...




Dzisiaj postanowiłam pokazać to to udało mi się nabazgrolić na starej koszulce.
Powiem szczerze, że malowanie na tkaninach wcale nie jest takie łatwe jak mi się wydawało, no nie wiem może akurat trafiłam na jakiś kijowy rodzaj materiału (może na innym będzie malowało się lepiej). Generalnie jestem zadowolona z tego co zrobiłam, pomimo tego, że nie wyszło mi to idealnie.
Mam nadzieję, że następne ,,malowidła,, będą wychodziły mi już lepiej.
Na koszulce postanowiłam namalować oczywiście logo CHANEL ...


Zdjęcia...











Dzisiaj wreszcie zaczęłam szyć moje 2 spodnie...
Jakiś tydzień temu zrobiłam szablon spodni, spięłam materiał i dzisiaj wreszcie doczekały się obszycia na maszynie. Tym razem są to alladynki, oczywiście luźniejsze niż te, które uszyłam ostatnio.












Dzisiaj pewnie dodam jeszcze jedną notkę, ale najpierw muszę zabrać się za jej stworzenie, ponieważ pomysł w głowie już mam ^^





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)