sobota, 9 lipca 2011

Pierdu pierdu...

To co zaplanowałam na wczorajszy dzień udało mi się zrobić... jestem zadowolona :)

Jakoś nie mogę ostatnio spać, nawet kiedy myślę o tym, że muszę iść spać na rękach pojawia się gęsia skórka brrrrr. Boję się spać, ostatnio moje sny nie są w ,,najlepszej formie,, przeraża mnie to co w nich widzę. A co widzę ? Widzę ludzi, o których powinnam zapomnieć hmm jednak poszczególne wydarzenia tak zapisały się w mojej pamięci, że ciężko jest je wymazać. Najgorsze jest to, że czym bardziej chcę zapomnieć, tym bardziej mi to nie wychodzi. Sama nie wiem jaką metodę na ,,zapominanie,, przyjąć. Hmmm może nie powinnam mówić a nawet myśleć o tym, że powinnam zapomnieć, może to, że cały czas myślę o tym, że muszę zapomnieć nakręca mój mózg i sprawia, że jednak cały czas myślę o tym. słowotok słowa ,,że,, o_O

Yyyy to okropne...



Wczoraj wreszcie udało mi się zamówić torebkę, której tak długo szukałam...

zaraz jadę do miasta wpłacić pieniądze i mam nadzieję, że w środę torebka będzie już u mnie.


Co do zdjęć mojego pokoju, postaram się jutro dodać na bloga zdjęcia. Ale teraz już mówię tak poważnie. Obecnie mam lekki bałagan w pokoju, ponieważ ostatnio cąły czas coś szyję, wycinam bla bla bla.. więc nie opłaca się robić zdjęć mojego bałaganu.


A jeśli chodzi o tatuaż.
Miałam zrobić go teraz, jednak postanowiłam poczekać z tym do września. Obecnie mam inne wydatki, a raczej nie będzie kosztował 50 zł. Hmm chcę poczekać z nim do wrześnie ponieważ, chcę aby mój tatuaż był pewnego rodzaju hmm przesłaniem dla mnie samej, ma być wynikiem zakończenia pewnego rozdziału w moim życiu. Więc chcę poczekać aż będę w pełni zdrowa, i uwolnię się od niej... Już od dawna zastanawiam czy czasem nie napisać tego z czym od kilku lat, tak bardzo się męczę.


Dzisiaj będę chciała dodać jeszcze zdjęcia rzeczy, które wczoraj zrobiłam. Kilka dni temu zaprojektowałam bluzkę, a wczoraj udało mi się ją zrobić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)