sobota, 9 lipca 2011

czerwona bluzka na zamek...




tak jak już mówiłam, napiszę coś o rzeczach, które wczoraj ,,wyczarowałam,, jedną z nich jest bluzka na zamek. Projekt mój, generalnie nigdzie jeszcze takiej nie widziałam, pomysł przyszedł mi do głowy po tym jak kupiłam sobie spódniczkę właśnie na taki zamek. Pomyślałam, że czemu by nie przerobić w taki sposób jakiejś bluzki.

Kupiłam długi ekspres, do tego wygrzebałam z szafy starą bluzkę z H&M do tego kilka agrafek i nowa bluzka gotowa...


A tutaj kilka zdjęć zrobionych podczas szycia .
- na początek odcięłam i podkleiłam górę bluzki

- zaznaczyłam środek bluzki a następnie przecięłam ją.

- później podkleiłam materiał specjalną taśmą, aby się nie strzępił.

- doczepiłam szpilkami ekspres do bluzki i przeszyłam na maszynie,najpierw jedną a później drugą stronę.


A tak wygląda bluzka w całości...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)