niedziela, 21 sierpnia 2011

Florence + The Machine - Dog Days Are Over



Aaaaaaa!!!! za ok 25 dni mam 19, to oznacza, że zrobienie TATOOOOOOO jest coraz bliżej ( serio, trochę się boję) nieważne... Oczywiście to co planowałam jest już historią. Chcę zrobić wszystko w jednym tatuażu, wczoraj zaprojektowałam go i jestem pod wrażeniem tego co wymyśliłam. Na samym początku miały być to 2 słowa, później 4 a teraz jest to obrazek wielkości 4x5cm ... shhh tajemnica ;x

Dzisiaj wstałam ok 6:20 mam lekkiego ,,wariata,, a wypiłam tylko trochę kawy ... mam tyle energii, tańczę, biegam i śpiewam ulubioną piosenkę ....


Ostatnio zachowywałam się tak kiedy zakochałam się... a teraz yyyy to dziwne, ponieważ wczoraj obliczyłam sobie prawdopodobieństwo tego, że w ciągu ostatnich tygodni wakacji zakocham się... a wynik? jedno wielkie 0 hmm więc kto mi powie co się dzieje? Dobra powiem wam, jestem cholernie zadowolona z mojego obecnego życia... można, jak się chce to wszystko można ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)